مولوی عبدالحمید: اگر واکسنی هم باشد بزرگان قوم در مرکز استفاده می‌کنند !

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در ادامه افزود: چرا مسئولان امر، به‌جز تعداد بسیار محدود، واکسنی را که این روزها در دنیا برای مقابله با کرونا استفاده می‌شود وارد کشور نمی‌کنند؟ درحالی‌که سلامتی ملت در اولویت قرار دارد و از هر چیزی که مسئولین تصور می‌کنند مهمتر است. سلامتی مردم از تمام مقوله‌ها حتی از آموزش و تعلیم هم مهمتر است.

به گزارش رکنا، مولوی عبدالحمید اظهار داشتند: در بسیاری از کشورها که جمعیت‌شان بیشتر از جمعیت کشور ماست، مردم در حد وسیع واکسینه شده‌‌اند، اما متاسفانه دولت هنوز در این زمینه قدم جدی برنداشته است.

وی افزود : در استان سیستان‌وبلوچستان که هنوز خبری از واکسن نیست؛ اگرچه این استان یک استان دورافتاده و فراموش‌شده است و اگر واکسنی هم باشد ابتدا همان بزرگان قوم در مرکز استفاده می‌کنند. اما درخواست ما آن است که مسئولین امر، همه استان‌ها را دریابند و به فکر همه ملت باشند.

مولوی عبدالحمید خاطرنشان کرد: ما امروز در وضعیتی نیستیم که سرمایه‌های کشور را برای کمک به دیگر کشورها و ملت‌ها هزینه کنیم، بلکه با توجه به اینکه ارزش پول ملی ما به شدت کاهش یافته است، ما در شرایطی قرار داریم که دیگران باید به ما کمک کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تابناک

کدخبر: 668104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟