رییس جمهور: واکسیناسیون کرونا تا پایان بهمن ماه آغاز می شود

حسن روحانی ، رئیس جمهور، در آیین بهره برداری از طرح های وزارتخانه های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری گفت: دانش آموزان توانستند با سامانه شاد از تحصیل محروم نشوند.

دکتر روحانی افزود: انشاالله تا پایان بهمن واکسیناسیون را آغاز می کنیم و افراد پرریسک و پرخطر از واکسن استفاده می کنند که قطعا شرایط بهتر می شود. میلیون ها دز واکسن خارجی وارد می شود و واکسن داخلی هم تابستان وارد می شود. شرایط ما سال آینده متفاوت خواهد بود. ما امروز مچکریم از کسانی که فضاهای ورزشی را به وجود آوردند و 183 پروژه ورزشی را در این جلسه افتتاح کردیم. بیش از 2400 پروژه آموزشی در طول سال جدید افتتاح شده است.

او بیان کرد: صنعت گردشگری و لوازم آن بسیار مهم است. به این صنعت در ایام کرونا خیلی فشار آمده است دولت در حد توان به آنها کمک کرد. بارعایت پروتکل ها هتل ها فعال هستند اما با محدودیت می توانند از این فضاها استفاده کنند. 2200 پروژه گردشگری افتتاح شده و 22 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در این دولت افتتاح شده است امروز هم 135 پروژه افتتاح شد و بسیاری از پروژه ها هم در مسیر است. 370 باب هتل در حال ساخته شدن است و تعدادی از آنها در این دولت افتتاح می شود. در این دولت 203 موزه افتتاح شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟