دسترسی آقازاده‌ها به کیت تشخیص کرونا / واکنش تند یک دانشگاه به تست آقازاده !

به گزارش رکنا، به نقل از همشهری آنلاین، فرید الدین حدادعادل روز گذشته در رشته توییت‌هایی از اتبلایش به کرونا خبر داد و نوشت:

«خب، کرونایی شدم؛ رفته بودم قم به مدرسه‌ سر بزنم که مبتلا شدم و الان قرنطینه‌ خانگی‌ام. از همه‌ دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مدرسه بابت پیام‌های محبت‌آمیزشون تشکر می‌کنم. سعی می‌کنم تجربه‌ این چند روز رو براتون بنویسم.»

او ساعاتی بعد دوباره نوشت: من رفتم قم ولی‌ خب نباید می‌رفتم. این ابتلا به اون سفر نمی‌ارزید پس به‌نظرم بهتره که سفرهاتون رو لغو کنید... فردای اون روز بدن درد پیدا کردم و نگران شدم. یکی از دوستان توصیه کرد تست بدهم. آزمایشگاه کیوان رفتم. البته باید علائم اولیه داشته باشید که تست بگیرند، من هم سرماخورده بودم و قم رفته بودم؛ تست گرفتند.

اظهارات توییتری فرید الدین حدادعادل با واکنش یک حساب اینستاگرامی منتسب به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه شده است و در انتقادی تند و صریح به اقدام فرید حداد عادل در یک استوری که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید نوشت: آقازاده محترم ؛ با چه اولویت و اندیکاسیونی کیت تشخیص کرونا برای شما استفاده شده است؟؟

در بخش دیگری از این استوری نوشته است: در حالی که به خاطر وجود کیت‌های محدود و شلوغی معدود آزمایشگاه‌هایی که توانایی تشخیص کرونا را دارند بسیاری از افراد پس از رفتن به ICU تازه مورد آزمایش قرار می‌گیرند ؛ هر روز بر تعداد آقازاده‌ها و مسئولینی که با خنده و خوشحالی خبر از کرونایی شدن می‌دهند افزده می‌شود!

کرونا

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟