عکس دیده نشده از سردار سلیمانی در آغوش مادر + تصاویر

به گزارش رکنا، از جمله نکات قابل تأمل در مورد سردار شهید قاسم سلیمانی، ارادات ویژه ایشان به مادر بزرگوارشان بود که در ایام حیات مادر و علی رغم همه مشغله‌های کاری، هیچ گاه سر زدن به او از دستور کار شهید سلیمانی خارج نمی‌شد.

آرامگاه مادر شهید سلیمانی در گلزار شهدای روستای قنات ملک و در فضایی ما بین بخش شهدا و بخش دیگر قبرستان قرار دارد.

روز مادر

محبوبیت سردار سلیمانی در میان آحاد مردم ایران و نیز شیعیان عراق به قدری بود که در مراسم ختم مادرشان مرحومه فاطمه سلیمانی بسیاری از مقامات لشگری و کشوری ایرانی و عراقی حاضر بودند.

به طور مثال در مراسمی که برای ختم مادر شهید سلیمانی در مسجد جامع کرمان گرفته شد، فرماندهان نیروی زمینی، هوایی و دریایی وقت سپاه پاسداران، فرزند آیت الله حکیم، امام جمعه استان کرمان، استاندار و مقامات نظامی و انتظامی استان کرمان و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور داشتند و در کنار این مقامات بسیاری از اقشار مختلف مردمی به ویژه از میان شیعیان عراق خود را به این مراسم رسانده بودند.

روز مادر

در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر تصویری از شهید قاسم سلیمانی منتشر شد که وی را در حالت قرائت قرآن بر سر مزار مادرش در روستای قنات ملک شهرستان رابر نشان می‌داد؛ تصویری که در آن زمان با واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های مجازی رو به رو شد و ارادت ویژه شهید سلیمانی به مادرش را نشان می‌داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟