بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در تهران برگزار شد

به گزارش رکنا، در آیین بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت که باحضور آحاد مردم در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، سردار علی عبداللهی فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی حضور داشتند.

سردار حاجی زاده: جان و آبروی‌مان را برای انقلاب می‌گذاریم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز - سه شنبه - در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «ما هم جان و هم آبروی‌مان را برای انقلاب می‌گذاریم»، تاکید کرد: همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: دیدید که مهمترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم.

سردار فدوی: دعوای میان جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و این قدرت قابل مقایسه با قدرت های باطل دنیا نیست، اظهار کرد: امروز جلوه خاصی از قدرت جمهوری اسلامی در سیمای جبهه مقاومت نمایان شده است و در یک نمونه مشاهده کردید که یمنی ها به چه سرعتی به این قدرت رسیدند.

وی گفت: دعوای میان جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست و خدا وعده داده است که در این بین پشتیبان جبهه حق است.

محسن رضایی: رابطه ایران و عراق بر اساس دوستی و برادری است

همچنین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت رسیدن این شهیدان در عراق خاطر نشان کرد: یکبار دیگر واقعه کربلا در عراق تکرار شد و وفاداران به امام حسین (ع) از عراق و ایران در کنار یکدیگر شهید شدند.

وی ادامه داد: مسیری که شهیدان سلیمانی و ابومهدی پیمودند ادامه همان مسیر امام حسین(ع) بود. همانطور که در اربعین ملت های ایران و عراق در کنار یکدیگر این مراسم با شکوه را برگزار می‌کنند، این بار نیز شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد. این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این واقعه نشان داد که برخلاف ادعای برخی مبنی بر دخالت ایران در امور عراق، ما خواهان استقلال و عزت عراق هستیم و به دنبال آن هستیم که ملت عراق از سرافراز ترین ملت‌های منطقه باشد و این را با خون شهید عزیزمان به اثبات رساندیم.

رضایی گفت: جبهه مقاومت امروز بیش از گذشته تقویت شده است زیرا امروز ملت های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟