بسیجیان جهان اسلام آماده‌اند انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا بگیرند

به گزارش رکنا، به همت بسیج دانشجویی، جمعی از تشکل‌ها، هیئت دانشگاه و جمعی از دانشجومعلمان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

سردار یزدی در این مراسم که در نمازخانه خوابگاه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، گفت: سردار قاسم سلیمانی یکی از اسوه‌های تاریخ جهاد و شهادت و مقاومت بود و بدون هیچ اغراق و مبالغه گویی که ایشان نیازمند آن نیست ما یک مرد بزرگ در عرصه مقاومت، از خود گذشتگی و ایثار را تقدیم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کردیم.

وی با اشاره به برخورد پدرانه شهید با فرزندان شهدای سوری، عراقی، افغانستانی و یمنی افزود: ایشان یک فرد تک بعدی نبود که بگوییم فقط در جبهه مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم منطقه سال ها تلاش کرد ابعاد روحی لطیف و نرم شهید سلیمانی در نقطه نقطه زندگی ایشان قابل رویت است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن اشاره به شجاعت و ایثار شهید سلیمانی و هم‌رزمش شهید احمد کاظمی و حضور در خط مقدم جبهه بدون توجه به شئون فرماندهی نظامی مرسوم جهان گفت: شهید احمدکاظمی و شهید قاسم سلیمانی وارد فضایی شده بودند که به تصور هیچ یک از نظامیان دنیا نمی آمد.

سردار یزدی افزود: دشمن از حضور حاج قاسم در هر صحنه ای می ترسید و صدای حضورش لرزه بر تنشان می‌انداخت.

وی گفت: آن چیزی که حاج قاسم را در دنیا و جبهه مقاومت، «حاج قاسم» کرده بود ابعاد فکری و نگاه نافذ و عمیق ایشان بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن اشاره به اشتباه محاسباتی دستگاه های اطلاعاتی و پژوهشکده های آمریکا اظهار داشت: دشمن تصورش این بود حضور حاج قاسم سلیمانی برایش خطرناک است و با حذف فیزیکی او مشکلش حل می‌شود اما آن چیزی که آن ها را ذلیل و پریشان کرده تفکر و اعتقاد و نگاه قاسم سلیمانی است که در بین بچه‌ها ریشه دارد.

وی ضمن اشاره به وصیت نامه امام افزود: شهید سلیمانی بسیج جهان اسلام که امام در وصیتنامه اش از آن یاد کرده بود را شکل داد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بیان اینکه شیرینی کام دشمن از این جنایت زمان زیادی نخواهد بود و این شیرینی برای دشمن سریعا تبدیل به تلخی خواهد شد، گفت: بسیجیان جهان اسلام آماده اند انتقام این جنایت را از آمریکا بگیرند.

منبع: فارس

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟