ماجرای ساخت و سازهای لاکچری ستاد اجرایی فرمان امام چیست؟

به گزارش رکنا، به نقل از مشرق، حجت الله نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار کرد: اخیراً پستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با ارائه اطلاعات ناقص قدیمی و بعضاً غلط مدعی شده است ستاد اجرای فرمان حضرت امام به ۵ درصد بالای جامعه خدمت رسانی می‌کند و همگام با سیاست‌های سرمایه سالار مسکن قشر مستضعف را به حاشیه نشین شدن اجبار کرده است.
او با بیان اینکه بسیاری از تصاویری که در این مطالب از آن استفاده شده است غیر واقعی و تصاویر ۳D رایانه‌ای است، گفت: این ساختمان‌ها اصلاً ساخته نشده است. نیکی ملکی بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های اشاره شده حین و یا حتی قبل از شروع ساخت کاملاً واگذار شده است و ستاد اجرای فرمان حضرت امام هیچگونه نقشی در آن ندارد. تصاویر منتشر شده از ساخت و سازهای ستاد اجرای فرمان حضرت امام در فضای مجازی واقعی است رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکید کرد: تمام فعالیت‌های عمرانی ستاد که در سال ۹۷ و ۹۸ شده است و در مطلب مذکور هیچ اشاره‌ای به آن نشده است؛ ساخت مسکن برای اقشار طبقه متوسط از نظر اقتصادی و طبقه محروم است.

او با بیان اینکه این ساختمان‌ها بعضاً در قالب طرح اقدام ملی مسکن است و به شرح این جدول هستند، گفت: تاکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای ۳۰ هزار واحد مسکونی محرومین سیل دیدگان، زلزله زدگان آسیب دیدگان با دیگر نهادهای انقلاب اسلامی مشارکت داشته است تاکنون ۱۰ هزار واحد از آن‌ها بهره برداری رسیده است.

ستاد اجرایی فرمان امام

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟