کچلی رییس جمهور ترامپ لو رفت+عکس

دونالد ترامپ بار دیگر سوژه شد ، تصویر متفاوت از رئیس جمهور آمریکا به سرعت بادی که آبروی او را برد در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

برملا شدن راز موهای ترامپ هنگام سوار شدن به هواپیما!

بازهم موهای ترامپ سوژه شد ، موهایی که از همان روز اول حضور او در برنامه های قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها مورد تمسخر قرار گرفته بود و برای هدایت این نظرات به سمتی دیگر پزشک Doctor او و حتی ایوانکا در موردش صحبت کردند این بار با وزش باد شدید مورد توجهات قرار گرفت.

 رئیس جمهور آمریکا در یک روز بادی قصد سوار شدن به هواپیما را داشت ، بادی که با وزش بی موقع خود راز پشت موهای دونالد ترامپ را فاش کرد.

روزنامه نگار حاضر در محل "اشلی فاینبرگ"در توصیف این ویدئو در حساب توئیتری خود نوشت:صادقانه بگویم، شدت وزش باد، بخشی از موهای پشت سر رئیس جمهور را بلند کرد و پوست صورتی و بدون موی سر وی کاملا نمایان شد. به نظر می رسد دونالد ترامپ به شیوه خاصی موهای خود را شانه می زند تا طاسی پشت سرش مشخص نشود.

به گفته بسیاری پزشک دونالد ترامپ بارها در مورد عوارض مصرف داروی ضد طاسی به او هشدار داده است اما از قرار معلوم آقای رئیس جمهور اهمیتی به این هشدار ها نمی دهد و تنها چیزی که برایش مهم است حفظ ظاهر به عقیده ی خودش مناسب است. چهره های سیاسی آمریکا حتی درباره موهای نازک و پراکنده ترامپ گمانه زنی های متعددی کرده اند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟