یمن تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره شمالی گرفته است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار رمضان شریف صبح امروز – یکشنبه - در نشست صمیمی با مدیران مسئول و فعالان رسانه‌ای استان گلستان اظهار داشت: عربستان سه سال است که بمب‌ها را بر سر مردم یمن می‌ریزد و تمام تسلیحات از آمریکا و اروپا می‌آید اما نماینده آمریکا یک لوله نشان می‌‌دهد و می‌گوید که اثر انگشت ایرانی‌ها روی آن است در حالی که همه می‌دانند یمن، تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران افزود: ابزار رسانه‌ای دشمن به‌گونه‌ای است که به افکار عمومی مهلت نمی‌دهد دنبال پاسخ سؤالات خود باشد. برای نمونه 6 سال داعش ISIS در منطقه انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام داد اما آن‌ها اجازه ندادند که شکست داعش 6 روز بر خروجی رسانه‌ها بماند، برای همین موضوع جدیدی همچون انتقال پایتخت اسرائیل به قدس را مطرح کردند و مطمئن باشید هر روز سوژه‌های جدیدی را مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات براساس طراحی عملیات رسانه‌ای و ابزار رسانه‌ای پرقدرت و پرشدت دنبال می‌شود. آن‌ها همواره شکست خود را با یک جریان‌سازی رسانه‌ای می‌پوشانند. عربستان، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در 10 سال اخیر هر پرونده‌ای که در منطقه آغاز کردند با شکست همراه شد.

سردار شریف در ادامه گفت : گفتمان غربی‌ها فروخواهد پاشید، همان‌طور که گفتمان کمونیست‌ها در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی کم آورد و نابود شد. ترامپ Trump از قدرت و هیبت جمهوری اسلامی می‌ترسد. ترامپ در سخنرانی خود ملت ایران را تروریست Terrorist خواند و فرمایش مقام معظم رهبری درباره دست چدنی و دستکش مخملی خود را نشان داد.

وی بیان داشت: جبهه رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند بگوید نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد بوده و نظام دینی قادر به اداره جامعه نیست اما جمهوری اسلامی نشان داده که امروز پس از گذشت 39 سال در همه حوزه‌ها از جمله حوزه امنیتی شرایط بسیار مطلوبی داریم؛ این امنیت به‌سادگی به دست نیامده و نتیجه تلاش و مجاهدت‌ها به‌گونه‌ای بوده که ما را به این موفقیت رسانده است.

سخنگوی سپاه با تذکر اینکه رسانه‌ها باید در تراز انقلاب اسلامی و مردم ایران فعالیت کنند، تأکید کرد: امروز به‌لطف الهی قدرتمند‌ترین کشور منطقه هستیم. وقتی رئیس سیا به یکی از محبوب‌ترین فرماندهان میدانی ما نامه می‌نویسد و او نگاه هم نمی‌کند، این نشانه اقتدار ماست.

سردار شریف با ابراز اینکه افراد باید سواد تشخیص سره از ناسره را داشته باشند، اظهار داشت: "استقلال، آزادی Freedom و جمهوری اسلامی" از جمله مبانی‌ای است که همه افرادی که در این جغرافیا زندگی می‌کنند به آن اعتقاد و ایمان دارند، دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا آب رفته را به جوی بازگرداند.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه افزود: خبرنگاری که می‌خواهد قلم بزند باید بداند که تاریخ این کشور در دوران پهلوی اول تا وقوع انقلاب اسلامی در ایران در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت. امروز دشمن با ابزاری که در اختیار دارد به‌دنبال ایجاد شک در اعتقادات مردم است. شبی که انتخابات سال 88 به پایان رسید، نخستین خبری که بی‌بی‌سی درباره انتخابات اعلام کرد به‌گونه‌ای بود که سرآغاز فتنه‌ای بزرگ شد. اگر کسی سواد رسانه‌ای حداقلی داشت می‌توانست این شگردهای دشمن را تشخیص دهد.

سردار شریف اظهار کرد: هزینه‌های فتنه فقط هزینه‌های مادی مانند آتش گرفتن چند مغازه و موتورسیکلت وغیره نبود، بلکه حیثیت و کارآمدی نظام و حیثیت مردم ایران را به‌سخره گرفت. این کارکرد رسانه‌های دشمن است که از بزنگاه انتخابات که فصل شادابی و شعف است، به‌نفع خود سود می‌برد.

وی ادامه داد: همواره دشمن به‌لحاظ رسانه‌ای تلاش کرده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران جریان‌سازی خبری راه انداخته و رفتارهای ظالمانه آمریکا و اروپا و گروهک‌های تروریستی را توجیه کند.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمن با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارد، اظهار داشت: جریان رسانه‌ای دنیا که صاحب آن قدرت‌های بزرگ هستند برای مقابله با انقلاب اسلامی که گفتمان جدید و ارزشی دارد، با همه قوا در حال کار است. دشمنی آنان با انقلاب اسلامی به‌دلیل اینکه انقلاب ما منحصربه‌فرد بوده و برآمده از وحی الهی است، تمامی ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟