ماجرای ناراحتی جوان ترین وزیر دولت روحانی از مجری اخبار سیما چه بود؟ + عکس

احمدرضا تهرانی گوینده اخبار سیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام Instagram خود به حاشیه‌ی رخ داده در بخش تحریریه مشروح اخبار شبکه یک سیما با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که دیشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری دو سیما حاضر شده بود، پس از پایان برنامه در استودیو به سراغ احمدرضا تهرانی و سیدمحمد موسوی رفت و از ماجرای حضورش در بخش تحریریه مشروح اخبار شبکه یک سیما در پیش از دوران وزارت خود یاد کرد.

سیدمحمد موسوی مجری تحریریه مشروح اخبار شبکه یک سیما بود و قرار بود که آذری جهری به عنوان معاون وقت وزیر ارتباطات در این برنامه حاضر شود. موسوی قبل از برنامه در استودیو به دنبال آذری جهرمی می‌گشت که با وجود برخورد با وی به دلیل سن کم آقای معاون، وی را نشناخت و این اتفاق ماجراهایی را به همراه داشت که در پست اینستاگرام احمدرضا تهرانی می‌خوانید.

تهرانی در اینستاگرام خود نوشت:

"ما دهه شصتی ها خوب بلدیم چطور بعد از دعوا، دوستهای خوبی برای هم باشیم

پ.ن: محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات جوان و دوست داشتنی دولت دوازدهم، یا بهتره بگم جوانترین وزیری که جمهوری اسلامی تا حالا به خودش دیده، بعد از گفتگوی ویژه خبری امشب، یکراست اومد سراغ من و سیدمحمد موسوی . خاطره یک ماه قبل از وزیر شدن رو خوب یادش بود و برامون مو به مو تعریف کرد. وقتی به عنوان معاون وزیر ارتباطات مهمان خبر ۲۱ بود و من بهشون گفتم: شما مهمان ما رو ندیدید؟ گفت: خودم هستم! گفتم: سر به سرمون نذار، شما که خیلی سنتون کمه. بعد با کمی دلخوری و البته توپ پر وارد میدان گفتگو با سید شد. گفتگویی پر فراز و نشیب با موضوع سرورهای تلگرام، که بیشتر شبیه دعوا بود. گفتگو که تموم شد سید به آقای جهرمی گفت: با همین دست فرمون برید جلو، ایشالا وزیر ارتباطات میشید. پیش بینی ای که درست از آب دراومد. آقای جهرمی میگه ظهر همون روز رئیس جمهور تلفنی موضوع وزارت رو باهاش درمیون گذاشته و براش خیلی جالب بود که شبش از زبان ما بشنوه"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ماجرای ناراحتی وزیر ارتباطات از مجری اخبار سیما

کدخبر: 332747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟