رئیس کل دادگستری استان تهران: اظهارات اخیر بقایی وصف مجرمانه دارد

رکنا سیاسی: غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سوال که اتهامات جدید بقایی در افترا به قوه قضاییه و تشویش اذهان عمومی قابلیت تعقیب دارد یا خیر؟ اظهارکرد: حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق در مصاحبه خود ادعاهایی کرده و این ادعاها خلاف واقع و از مصادیق نشر اکاذیب و اهانت به دستگاه قضایی است.

وی افزود: قطعا این قبیل اظهارات خلاف واقع، علاوه بر داشتن وصف مجرمانه موجبات تشویش اذهان عمومی و به نوعی تضعیف ارکان حاکمیتی نظام است.

اسماعیلی تصریح کرد: افرادی که به واسطه اعمال مجرمانه تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار می گیرند بعضا مبادرت به بیان این قبیل ادعاهای غیر واقعی می کنند که در برابر تمامی اعمال و رفتار و سخنان خود باید هم در نزد مراجع قضایی و هم افکار عمومی پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به بازدید سفرای خارجی مقیم ایران از زندان Prison اوین گفت: جمعی از این سفرا در پایان بازدید مصاحبه هایی انجام دادند و وضع مناسب زندان اوین، برخورد مناسب ، غذا و امکانات مختلفی را که در حوزه های مختلف برای زندانیان درنظر گرفته شده است تایید کردند.

وی افزود: این افراد که به نوعی ادعاهایی هم در زمینه خدمتگزاری به نظام و جامعه دارند اظهاراتشان خلاف واقع است که این امر موجبات تشویش اذهان عمومی می شود؛ دستگاه قضایی نمی تواند به این موضوعات بی تفاوت باشد قطعا از ناحیه دادسرا اقدامات لازم انجام خواهد شد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟