تور لحظه آخری با تورینجا

در دنیای امروز کیفیت زندگی با میزان درآمد رابطه ی مستقیمی دارد و این امر بسیار بدیهی است که شما در ازای هزینه بیشتر از امکانات بیشتری استفاده کنید.رزرو و پیدا کردن تور هم از این قاعده مستثنی نیست. میشود با کمی تحقیق در دنیای سفر و گردشگری و استفاده از تجربیات کسانی که همواره برای سفر خود تور را انتخاب میکنند و با توجه به بودجه ای که برای سفرمان در نظر گرفته ایم بهترین و مناسب ترین تور را انتخاب کنیم.

تور دبی

مسافرت و گشت و گذار همیشه از تفریحات لذت‌ بخش برای افراد محسوب می شود. با توجه به افزایش قیمت ارز امکان سفرهای خارج 

از ایران برای افراد زیادی ممکن نیست. سفرهای داخلی از بهترین گزینه‌ها برای گشت و گذار هستند اما بعد از چند بار سفرهای داخلی بروید، ممکن است بخواهید که سفرهای خارجی را هم تجربه کنید. دبی یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت است که هزینه کمتری نسبت به بقیه  سفرهای اروپایی دارد. با وجود مکان های دیدنی بسیار زیادی که دارد، یک تجربه فوق العاده برای شما به ارمغان می‌آورد. وجود بلندترین برج‌ها در دبی باعث شده تا با تور دبی بتوانید یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنید.

 اگر به دیدن این شهر زیبا میروید، پیشنهاد ما به شما این است حتما دیدن ساختمان های لوکس و لاکچری را در برنامه خود قرار دهید.

از مکان های بسیار دیدنی دبی میتوان به آب نمای موزیکال و باغ گل میراکل اشاره کرد. همچنین بزرگترین آسمان خراش جهان، برج خلیفه، نیز در این شهر دیدنی قرار دارد.

اگر به خیابان ها و بازار های دبی سری بزنید، حتما فروشگاهه ای مربوط به محصولات برند را می بینید. خرید در این فروشگاه ها در زمان هایی که تخفیف ندارند بسیار گران تمام میشود. اما اگر در فصولی که فروشگاه ها تخفیف می گذارند خرید کنید می‌توانید بیش از نیمی از هزینه خرید محصول را تخفیف بگیرید و تجربه یک خرید لذت‌بخش را در خاطرات سفر خود ثبت کنید.

 بازار های سنتی دبی هم کمک شایانی به شما در پس انداز کردن میکنند.

این بازارها عموما تخفیف‌های بسیار خوبی می‌زنند و بعضی از برندهای معتبر مانند طلافروش‌ها، در این ایام تخفیف‌های فوق العاده ای دارند.

اگر قصد خرید کردن از فروشگاه‌های دبی را دارید،میتوانید از لیدر تور دبی خود در زمینه های مختلف و فروشگاه‌هایی که بهترین تخفیف‌ها

را به شما می‌دهند، بخواهید تا شما را راهنمایی کند.

تور تایلند

تایلند کشوری بی نظیر در شبه جزیره هندوچین در جنوب شرقی آسیاست. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، باید بدانید که به یک کشور با آب و هوای معمولی سفر نمی کنید.

گردشگران و توریست ها از همه جای دنیا برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور رهسپار تایلند می شوند. اما باید دید که دلیل این حجم استقبال از این کشور به چه دلیل است.

در ادامه با برخی از جاذبه هایی که باعث جذابیت تور تایلند شده است آشنا خواهیم شد :

شهر پاتایا : 

یکی از مناطق فوق العاده ای که گردشگران در تور تایلند حتما به آن مراجعه می کنند پاتایا می باشد. شهر پاتایا یک شهر ساحلی بوده که جذابیت های گردشگری فراوانی از جمله هتل های بسیار زیبا و دهکده فیل های پاتایا بر جذابیت این قسمت از تور تایلند افزوده است.

دهکده فیل های پاتایا :

در ابتدا دهکده فیل های پاتایا با هدف نگهداری از فیل ها تاسیس شد. اما امروزه شما می توانید با مراجعه به دهکده فیل های پاتایا از تفریحاتی مثل تماشای فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و نمایش های دیگری که با فیل ها انجام می شود لذت ببرید. از جذاب ترین بخش های این قسمت می توان امکان سواری گرفتن از فیل ها و ورود به جنگل بدانیم. توصیه ما به شما این است که حتما از تجربه سواری فیل ها لذت ببرید.

باغ وحش ببرهای پاتایا :

در این باغ وحش 200 قلاده ببر بنگال و گونه های متععد و بسیار زیادی از تمساح ها و کروکدیل های سرتاسر دنیا وجود دارند. به همین دلیل باغ وحش ببر های پاتایا را می توان از بهترین باغ وحش های سراسر دنیا  نام برد.

همچنین حیوانات دیگری از جمله فیل، شتر بی کوهان، گراز و حیوانات متنوع دیگر نیز در باغ وحش ببر های پاتایا موجود می باشند و به همین دلیل است که گردشگران بسیار زیادی روزانه برای تماشا به این باغ وحش مراجعه می کنند.

تور مالزی 

مالزی در جنوب شرق آسیا واقع شده و شامل دو بخش مالزی غربی شامل 11 ایالت به علاوه بر کوالالامپور و بخش شرقی که شامل ایالات صباح و ساراواک و یک جزیره کوچک به نام لابوان در خارج از جزیره صباح می باشد. مالزی به معنای مجمع الجزایر ملایو می باشد. پایتخت این کشور شهر کوآلالامپور است .

به علت مناسب بودن قیمت تور مالزی این کشور یکی از کشورهای پر مسافری هست که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و هوا که رو به سرما می رود بهترین زمان برای سفر به این کشور می شود.

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است و در قلب ایالت سلانگور قرار گرفته است. از شهر های دیدنی مالزی می توان به سنگاپور، پنانگ و لنکاوی اشاره کرد.

لنکاوی کجاست؟

لنکاوی مجمع ‌الجزایریست متشکل از 99 جزیره که در ساحل غربی مالزی قرار گرفته است. شهر لنکاوی در ایالت کداه قرار گرفته است و از لنکاوی به عنوان جواهر کداه یاد می‌شود. بزرگترین جزیره لنگکاوی، پوالو لنکاوی نامیده می‌شود و دارای تقریبا 70.000 نفر جمعیت می‌باشد. لنکاوی طبق تحقیقات انجام شده، به معنای عقاب قهوه‌ای می‌باشد.

گردشگران و توریست ها از همه جای دنیا برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور رهسپار مالزی می شوند. اما باید دید که دلیل این حجم استقبال از این کشور به چه دلیل است.

فهرست جاذبه های دیدنی شهر سنگاپور :

  • باغ گیاه شناسی سنگاپور
  • جنگل ابر
  • یونیورسال استودیو سنگاپور
  • باغ وحش سنگاپور
  • محله چینی ها
  • تئاتر اسپلاند

فهرست جاذبه های دیدنی شهر پنانگ :

  • ساحل باتو فرینگی
  • ارتفاعات کامرون
  • مزرعه پروانه
  • پل پنانگ

فهرست جاذبه های دیدنی شهر لنکاوی :

  • تله کابین لنکاوی
  • پارک تامان لاگندا لنکاوی
  • میدان عقاب لنکاوی
  • آبشارهای تلاگا توجو
  • مجموعه Art In Paradise
  • پل هوایی لنکاوی

خرید کردن همیشه یکی از هیجان انگیزترین کارها هنگام مسافرت است و چیزی که باعث جذابیت خرید در مالزی میشود معافیت از پرداخت مالیات هنگام خرید است و به این معنیست که شما هنگام خرید هزینه واقعی محصول را بدون محاسبه مالیات میپردازید .

بهترین مراکز خرید لنکاوی :

مرکز خرید زون Zon

مرکز خرید سنانگ Cenang

مرکز خرید کوکوولی Cocovalley

پیشنهاد ما به شما تورینجا

در این بازار پر تلاطم قیمت دلار و قیمت تورهای مسافرتی، پیدا کردن تور مطمئن کار دشواری است که سایت تورینجا (https://tourinja.com/) میتواند راهگشا و راهنمای خوبی برای کاربران و مسافرین محترم باشد تا بتوانند با خیال راحت تور مورد نظر خود را خریداری نمایند.

منبع: Tourinja.com

کدخبر: 512178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟