ستاره استقلال رفتنى شد/ امید سر دو راهى ماندگارى و جدایى

باشگاه استقلال Esteghlal تا به امروز موفق شده تنها نیمی از دستمزدهای بازیکنان را بپردازد و در راه پرداخت دستمزدها با مشکلاتی مواجه بوده است.

همچنین مدیران استقلال هنوز موفق به تمدید قرارداد بازیکنان خود نشده اند و تنها وعده داده اند که تمامى قرارداد هاى بازیکنان فعلى تمدید مى شود.

همین بهانه‌ای است تا بازیکنان بزرگی همچون امید ابراهیمی و کاوه رضایی که مشتریان دست به نقدی هم دارند ازهمین حالا شرط و شروط‌ هایی را زیر لب زمزمه کنند و غیرمستقیم به گوش مسوولان باشگاه استقلال برسانند که تا وقتی حقوق‌های باقیمانده‌شان را نگیرند حاضر به تمدید قرارداد نیستند.

البته نا گفته نماند ابراهیمى و رضایى حق دارند که با چنین پیش شرط‌هاییبا مسئولان وارد مذاکره شوند چرا که آن ها تا به امروز با بدقولی‌های مکرر تصمیم‌گیران مواجه شده‌اند و آن مبالغی که ابتدای فصل با باشگاه توافق کرده بودند نصیب‌شان نشده است.

در این میان امید ابراهیمی ناراحتی‌های کهنه‌ای از باشگاه دارد و قطع به یقین این بازیکن بر سر گرفتن مطالبات خود وسواس بیشتری به خرج خواهد داد. ابراهیمی فصل پیش هم تلاش‌های بسیاری برای رفتن به لیگ قطر داشت تا شاید در آن نقطه با آرامش بیشتری به فوتبال خودش ادامه دهد اما موفق به جدایی نشد و سرانجام دوباره دست همکاری با باشگاه استقلال فشرد و به ناچار در باشگاهی به فعالیت ادامه داد که از نحوه پرداختی‌هایش هیچ رضایتی نداشت.

از طرفى شاید ابراهیمی تصور می‌کرد که در فصل جاری اوضاع متفاوت شود اما تا کنون چنین نشده و باشگاه استقلال در پرداخت دستمزدها با مشکلاتی مواجه بوده است. چنانچه وضعیت به همین منوال پیش برود و باشگاه استقلال نتواند ابراهیمی را تا پایان زمان نقل و انتقالات راضی به ماندن کند ممکن است که این بازیکن علاوه برآنکه موضوع ترانسفر خود را دنبال می‌کند، به پیشنهاد‌های داخلی هم فکر کند. در هر صورت این بازیکن در حال حاضر سر دو راهى ماندن و جدایى قرار دارد و باید دید او چه تصمیمى را براى آینده لحاظ خواهد کرد

درباره کاوه رضایی نیز خبر هاى گوناگونى شنیده مى شود. کاوه ستاره استقلال که یکی از بهترین‌های این تیم در فصل جاری بوده با پیشنهادهایی از تیم‌های خارجی روبه‌رو است.

البته جدایی از استقلال برای کاوه رضایی در شرایطی جذاب خواهد بود که پیشنهادهای وسوسه انگیزی از تیم‌های خارجی به دستش برسد. قبل از پایان سال صحبت از ترانسفر این بازیکن به لیگ چین بود اما در نهایت این انتقال میسر نشد. اگر پیشنهاد تیم‌های چینی صحت داشته باشد احتمالا کاوه رضایی به آن پاسخ مثبت خواهد داد اما اگر تیم‌های خارجی خواهان جذب این بازیکن نباشند، طبیعتا او دوست دارد در استقلال بماند اما این ماندن منوط به دریافت مطالبات باقی مانده است.

کاوه رضایی هم به مانند ابراهیمی ابتدا می‌کوشد دستمزدهای باقی‌مانده‌اش را زنده کند که باید دید با این مشکلات مالی که مدیران آبی‌ بارها از آن دم زده‌اند و این بدقولی‌های مکرر آیا باشگاه استقلال می‌تواند انتظار دو بازیکن کلیدی خود را برآورده کند یا خیر.

قطعا مسوولان باشگاه استقلال برای حفظ دیگر بازیکنان مشکل آنچنان حادی نخواهند داشت و قادرند دیگران را حفظ کنند اما درباره این دو بازیکن موضوع کاملا متفاوت است و آبی‌ها کار سختی برای تمدید قرارداد آنها خواهند داشت.

با این وجود مى توان گفت اگر شرایط مناسب براى تمدید قرارداد ابراهیمى و رضایى صورت نگیرد هر کدام از بازیکنان راه جدایى را از استقلال در پیش خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟