وساطت رحمتی و حیدری برای حضور هافبک جنجالی و آفتابی شدن چشمی + تصاویر

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی یک - یک مقابل گسترش فولاد تبریز از ساعت 16 امروز (جمعه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* امید نورافکن، بازیکن 20 ساله استقلال که به خاطر درگیری با یعقوب کریمی و امید ابراهیمی در بازی با فولادخوزستان حاشیه‌ساز شده بود، با خودروی مهدی رحمتی وارد کمپ شد. رحمتی برای اینکه اجازه تمرین کردن نورافکن را بگیرد، زمان پیاده شدن علیرضا منصوریان از خودروی خود به سمت سرمربی استقلال رفت و موضوع را با او در میان گذاشت. منصوریان که ظاهراً از آمدن نورافکن ناراحت شده بود، با صحبت‌های کاپیتان تیمش اجازه داد که این بازیکن جوان در تمرین شرکت کند.

* روزبه چشمی که به علت محرومیت استقلال از نقل‌وانتقالات زمستانی نتوانست برای آبی‌پوشان بازی کند، در تمرین آفتابی شد و مورد استقبال مربیان و بازیکنان قرار گرفت. هافبک استقلال قصد داشت تا پایان فصل به صبای قم برود و حتی در تمرینات این تیم شرکت کرد، اما مسئولان صبا متوجه شدند جای خالی برای اضافه کردن بازیکن به لیست خود ندارند.

چشمی هم که به غیر از پرسپولیس از تیم‌های تهرانی پیشنهادی نداشت، راهی هیچ تیمی نشد. منصوریان هم بارها با او صحبت کرد تا در تمرینات استقلال شرکت کند، اما هافبک استقلال ترجیح داده بود، مدتی در تمرینات حضور نیابد. خسرو حیدری، مهدی رحمتی و منصوریان در حاشیه تمرین امروز دقایقی با این بازیکن صحبت کردند.

* وریا غفوری که در بازی‌های تیم ملی دچار مصدومیت شده و تحت نظر پزشکان تیم ملی بود، در تمرین امروز حضور داشت. غفوری دقایقی با منصوریان به صحبت پرداخت.

* زمانی که منصوریان قصد داشت با بازیکنان صحبت کند، نورافکن در رختکن حضور داشت و رحمتی و حیدری به سمت رختکن رفته و این بازیکن را به جمع سایر بازیکنان آوردند.

* صحبت‌های منصوریان برای بازیکنان 20 دقیقه طول کشید. پس از صحبت‌های منصوریان، بازیکنان مشغول تمرین کردن شدند، اما نورافکن به سمت بهتاش فریبا رفت تا با او صحبت کند. این اتفاق در حالی افتاد که منصوریان ترجیح داد با هافبک جوان تیمش صحبتی نکند. نورافکن پس از صحبت با فریبا با سایر بازیکنان تمرین کرد.

* یکی از هواداران استقلال دسته‌ گل‌هایی را به علیرضا منصوریان اهدا کرد. سرمربی استقلال هم آنها را در اختیار بازیکنان قرار داد تا به سمت تماشاگران حاضر در کمپ پرتاب کنند. حدود 80 هوادار از نزدیک نظاره‌‌گر تمرین بودند.

* بازیکنانی که برابر گسترش فولاد به میدان رفته بودند، تمرین ریکاوری کرده و سپس راهی سونا و استخر شدند.

* هواداران حاضر در محل تمرین بازیکنان و مربیان را تشویق کردند.

* یعقوب کریمی در تمرین امروز حضور نداشت.

* تمرین فردا (شنبه) تعطیل خواهد بود و قرار است آبی‌پوشان یکشنبه برای بازی با لوکوموتیو راهی ازبکستان شوند.

به گزارش تسنیم، دیدار لوکوموتیو - استقلال در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 سه‌شنبه هفته جاری در تاشکند برگزار خواهد شد.

 

کدخبر: 255566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟