استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها بدانند شرف‌مان را نمی‌فروشیم/ قهرمانی پرسپولیس چه سودی برای من دارد؟

میلاد فراهانی، دروازه‌بان شماره یک نفت تهران در لیگ برتر شانزدهم بوده که تا پیش از هفته بیست‌وسوم در تمامی دیدارهای تیمش 90 دقیقه به میدان رفته است.

فراهانی در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ماشین‌سازی از داور مسابقه کارات زرد گرفت و به دلیل سه کارته شدن، بازی با پرسپولیس را از دست داد. به جای او نادر صفرزایی در دیدار مقابل پرسپولیس درون دروازه نفت تهران قرار گرفت اما در دقیقه 5 با کارت قرمز داور جریمه شد. علی دایی مجبور شد ایمان مبعلی را از زمین بیرون بکشد و شهاب عادلی، دروازه‌بان سوم تیمش را به زمین بفرستد.

در روزهای اخیر برخی از هواداران تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در فضای مجازی مدعی شده‌اند فراهانی و صفرزایی عمداً خود را محروم و اخراج کردند تا به نوعی راه پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ برتر شانزدهم هموار کنند.

میلاد فراهانی در این باره اظهار داشت: طرفداران تراکتورسازی و استقلال فکر می‌کنند بازیکن شرف خود را می‌فروشد؟ ما هیچوقت چنین کاری نمی‌کنیم چون به ضرر خودمان تمام می‌شود. هر بازیکنی دوست دارد مقابل پرسپولیس بازی کند چون ویترینی برای اوست.

وی ادامه داد: به نفعم بود مقابل پرسپولیس بازی می‌کردم چون بیشتر دیده می‌شدم. بعد بیایم کم‌کاری کنم که پرسپولیس قهرمان شود؟ قهرمانی پرسپولیس چه سودی برای من دارد؟

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: اشتباهی که صفرزایی انجام داد، ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. این صحبت‌ها ساخته ذهن هواداران است. این بنده خدا اولین بازی خود را انجام می‌داد اما اتفاق بدی برایش افتاد که امیدوارم از آن درس بگیرد. عادلی هم دروازه‌بان جوانی است که به نظر من نمره قبولی گرفت.

فراهانی با اشاره به مشکلات شدید مالی این باشگاه و عدم تحقق وعده‌ها گفت: هیچ اتفاقی رخ نداده است. قرار شد رئیس فدراسیون فوتبال مبلغی را به ما کمک کند. چک‌هایی داده شده که مبلغ زیادی نیست و البته فعلاً هم پولی دست ما را نمی‌گیرد.

وی در پایان گفت: ما چند جلسه تمرین را پیش از بازی با پرسپولیس تحریم کرده بودیم. در حالی که به راحتی می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم اما بازیکنان به دلیل مشکلات مالی اصلاً شرایط روحی و روانی مناسبی ندارند. ما تنها به خاطر علی آقا (دایی) به تمرینات برگشته‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟