جپاروف به صورت قرضی به استقلال خوزستان می‌ رود؟

با توجه به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات، این باشگاه نامه فرجام خواهی خود را به فیفا ارسال کرده است. هر چند بسیاری از کارشناسان حقوقی و حتی علیرضا منصوریان اذعان دارند که رأی فیفا قطعی است، اما دلخوش به این موضوع هستند که بتوانند آندرانیک تیموریان، جپاروف و روزبه چشمی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند که رأی فیفا به محرومیت در پنجره زمستانی بازمی‌گردد و می‌توانند پس از پایان این زمان، بازیکن آزاد جذب کنند. در صورتی که فیفا اجازه ندهد استقلال حتی بازیکن آزاد جذب کند، باید وضعیت سه بازیکن خود را مشخص کند.

در این زمینه گفته می‌شود مسئولان استقلال در صورت پاسخ منفی فیفا قصد دارند جپاروف را به صورت قرضی به استقلال خوزستان بدهند. مسئله‌ای که هنوز به طور کامل در مورد آن تصمیم‌گیری نشده است. جپاروف هم اعلام کرده که دوست دارد در استقلال بماند، اما اگر نتواند بازی کند شاید در نهایت به باشگاه قبلی خود در ازبکستان بازگشته و قرضی باز کند تا محرومیت استقلال به پایان برسد. باید دید در نهایت وضعیت سه بازیکن بلاتکلیف استقلال به کجا خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟