شرکت اچ پی هدست واقعیت مجازی تولید کرد
حجم ویدیو: 4.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

سخت افزارهای هدست یاد شده که Z VR Backpack نام دارد در یک کوله پشتی جای می گیرد. این هدست و متعلقات آن از استحکام کافی برخوردار بوده و لذا در صورت سقوط Fall از ارتفاع کم آسیب نمی بیند. این محصول در برابر آب و گردوغبار هم پایدار است.
در تولید سخت افزار هدست یادشده از تراشه هشت هسته ای Core i۷ و پردازنده گرافیکی Quadro P۵۲۰۰ استفاده شده است. حافظه ویدئویی هدست یاد شده ۱۶ گیگابایت است.
این هدست که ۳۲۹۹ دلار قیمت دارد از شهریور ماه برای عموم عرضه می شود. اچ پی هم اکنون در حال مذاکره با شرکت هایی مانند Autodesk، Epic Games، Fusion, HTC، ، Launch Forth و Technicolorبرای استفاده از این هدست برای پیشبرد امور شغلی مانند طراحی خودرو، طراحی بازی های تعاملی و سه بعدی، طراحی و تولید البسه، طراحی سازه های ساختمانی قابل نصب در کره مریخ و غیره است.
کارکنان با نصب این هدست ها می توانند آنچه که به دنبال طراحی هستند را در فضایی سه بعدی ترسیم کنند و به راحتی محصول مذکور را در فضای واقعی بازنمایی کنند تا دریابند محصول مذکور تا چه حد بعد از ساخت نیازهای آنها را برطرف می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟