برنامه تراکتورسازان برای ری‌پوکر در ورزشگاه آزادی؛ طلسم استقلال در خانه

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پذیرش شکست مقابل استقلال Esteghlal خوزستان و پرسپولیس تهران، برای نخستین بار از زمان بازگشتش به لیگ برتر، از کسب امتیاز در 2هفته ابتدایی مسابقات بازمانده و هفته آینده نیز در دیداری دشوار باید به مصاف استقلال تهران برود. این دیدار برای استقلال و علیرضا منصوریان نیز حساسیت ویژه ای داشته و علی منصور در تلاش برای دشت نخستین پیروزی خود و جلوگیری از بحران زودهنگام تیمش خواهد بود.
با این حال، میهمانی های تراکتورسازی مقابل استقلال تهران در فصول اخیر، حکایت های خاص خودش را داشته است. به طوری که تبریزی ها از 4 سفراخیر خود به ورزشگاه آزادی Freedom برای صف آرایی مقابل استقلال، دست پر بازگشته اند و راه به دست آوردن پیروزی را خوب بلدند.
دیدار دو تیم در لیگ سیزدهم، در قالب رویارویی تونی الیویرا و امیر قلعه نویی در هفته پایانی مسابقات صورت پذیرفت. استقلال که در آن مسابقه از بخت قهرمانی برخوردار بود، با نتیجه 1 بر 3 قافیه را به حریف واگذار کرد تا در عین ناباوری، در پایان بازی به رتبه پنجمی برسد. یک سال بعد، تقابل مجدد این دو مربی یک هفته زودتر برگزار شد و این بار تی تی ها 4 بر 1 رقیب پرآوازه خود را در هم کوبیدند تا استقلال عملا از کورس قهرمانی خارج شود.
دیدار 2 تیم در لیگ پانزدهم نیز در هفته بیست و نهم برگزار شده و این بار امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تی تی ها، ترمز پرویز مظلومی را کشیده و با کسب پیروزی 3-2، استقلال را از ریل قهرمانی خارج کرد. تقابل امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم نیز در هفته چهاردهم برگزار شده و باز هم قلعه نویی در مصاف با تیم اسبق خود موفق عمل کرده و 2-1 پیروز میدان شد.
این بار دو تیم برخلاف فصول گذشته، خیلی زود به قرعه یکدیگر برخورد کرده و در هفته سوم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تقابل یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان به عنوان دو رقیب همیشگی، بر جذابیت های این دیدار افزوده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم کدامیک با برتری مقابل رقیب، بحران را دریبل زده و رقیب را وارد آن می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 292315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟