تندیس شهید سردار سلیمانی در اهواز  + عکس ها

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین رونمایی از تندیس شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: پیکر مطهر این سردار پس از شهادت و بازگشت به کشور، برای نخستین بار به اهواز منتقل شد و مردم خوزستان و اهواز در تشییع پیکر این شهید استقبال باشکوهی داشتند و نیز با توجه به خدمات و ایثارگری سردار قاسم سلیمانی در خوزستان و زحمت‌های بی‌شائبه وی در سیل اخیر، باید نخستین تندیس شهید سردار سلیمانی نیز در این استان و شهر نصب می‌شد.

وی افزود: از شهردار و اعضای شورای اهواز که کمک کردند تا این کار انجام شود، تشکر می‌کنم.

در ادامه حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: از شهردار و اعضای شورای شهر اهواز که به این سرعت با عنایت به کار فرهنگی و تزئین اهواز به نمادهای فرهنگی و مذهبی، این اقدام را انجام دادند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم مانند دیگر کارها، یک حرکت فرهنگی با این نگاه در کل کشور انجام شود.

تندیس شهید سردار سلیمانی در اهواز

وی افزود: آنچه مهم است ادامه راه سردار سلیمانی است که با این حرکت، در حوزه فرهنگی تلاش می‌کنیم مسیر سردار سلیمانی طی شود. سردار حاج قاسم سلیمانی انسانی جهادی به تمام معنا بود. یعنی برای خدمتگزاری لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد و همه زندگی خود را صرف خدمت به اسلام و مسیری کرد که مورد رضایت خدا است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعات مهم که باید به آن دقت کنیم، این است که کار جهادی و اقدام جهادی نیازمند حضور همه مردم ما است و مردم ما کسانی که اینگونه عمل می‌کنند را تکریم می‌کنند.

تندیس شهید سردار سلیمانی در اهواز

شاهوارپور با بیان اینکه سردار سلیمانی محور وحدت جهان اسلام شد، تصریح کرد: با کارهایی که سردار سلیمانی در طول سال‌های گذشته انجام داد و به ویژه با شهادت وی و همرزمانش در عراق، این مسیر نورانی را با خون خود آبیاری کرد و وحدت اسلامی را با عمل انسجام بخشید.

وی تصریح کرد: در برخورد با آمریکای جنایتکار، نظام و مردم ما به این جمع‌بندی رسیدند که باید در موقعیتی جواب محکم و دندان‌شکنی به آمریکای جنایتکار بدهیم و این موضوع را رسما اعلام کردیم. با شهادت سردار سلیمانی برای همه دنیا ثابت شد که این حمله نظامی و اقتدار پوشالی آمریکا با خون پاک سلیمانی بر باد رفت و آمریکایی‌ها امروز در انفعال کامل هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟