گود ملی چوخه در قوچان احداث خواهد شد

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، جلسه مشترک مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قوچان بهمراه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در مشهد برگزار شد و مقرر گردید درجهت پیگیری احداث گود ملی کشتی با چوخه بزودی در یکی از دره های پارک نشاط قوچان به بهره برداری برسد.

علیرضا فخرآباد رئیس شورای شهر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا گفت:این نشست در جهت پیگیری احداث گود ملی کشتی باچوخه که با تلاش علی آذری نماینده مردم شهرستان قوچان و موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بوده است، مقرر گردید به زودی در یکی از دره‌های پارک‌ نشاط (هفت‌تپه) در اطراف استادیوم شهید شوشتری به بهره‌برداری برسد.

 وی افزود: هزینه‌ی پیش بینی شده این پروژه حدود ده میلیارد ریال است که سه میلیارد ریال آن درحال حاضر موجود است و با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره منابع طبیعی و شهرداری بزودی عملیات خاکبرداری و زیرسازی و تسطیح آن آغاز خواهد شد.

فخرآبادی ادامه داد: امیدواریم با پایان این پروژه بتوانیم مکانی در شأن مردم ورزش‌ دوست و پهلوان‌پرور شهرستان قوچان راه‌اندازی و تقدیم همشهریان کنیم.

شایان ذکر است، روسای اداره منابع طبیعی و هیات چوخه شهرستان نیز در این جلسه حضور داشته اند.

کدخبر: 751117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟