حساسیت شدید در واکسن کرونا !

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، سازمان غذا و داروی آمریکا تحقیقات خود درباره واکنش های حساسیت زا و آلرژیک به واکسن کرونای شرکت فایزر را آغاز کرده است. پس از آغاز واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا ، در برخی ایالت های آمریکا واکنش های آلرژیکی نسبت به این واکسن گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، پیتر مارکس مدیر تحقیقات سازمان غذا و داروی آمریکا به خبرنگاران گفته است که در برخی ایالت ها گزارش هایی درباره واکنش های آلرژیک نسبت به واکسن کرونا منتشر شده و سازمان غذا و دارو در حال تحقیق درباره ۵ مورد است.

وی افزود: ما در حال همکاری با مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا و همین طور همکاران مان در بریتانیا هستیم، آنها نیز مواردی از واکنش آلرژیک به واکسن کرونا را گزارش داده‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال بررسی کلیه اطلاعات و داده ها هستیم. سازمان غذا و دارو هنوز درباره علت اصلی این واکنش ها مطمئن نیست ولی تحقیقات نشان می دهد این واکنش ها ممکن است به علت وجود پلی اتیلن گلیکول در واکسن تولیدی فایزر و بیونتک و همین طور واکسن شرکت مدرنا باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟