باند شرارت و ناامنی در بابلسر متلاشی شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی متهمان که با تشکیل باندی ۶ نفره ضمن حمل و جابجایی مواد مخدر، با قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی شدند.

دستگیری مجرمان با عملیات ضربتی پلیس بابلسر

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او از کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه از یکی از این متهمان که آن را از مرز‌های شرقی کشور به این شهرستان حمل می‌کرد در ادامه این عملیات نیز خبر داد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، انواع سلاح سرد و تعدادی فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی نظمی و ناامنی در سطح جامعه، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه قدرت نمایی و عرض اندام توسط اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند امنیت مردم را زیر سوال ببرند قاطعانه برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟