سقوط کارگر مقنی به داخل چاه فاضلاب / در تهران رخ داد + عکس ها

در ساعت 13:57 دقیقه ظهر روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط شخص در داخل چاه فاضلاب در محله صالح آباد شرقی، میدان خالقی، 10 متری دوم، کوچه خسروزاده، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 47 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، ناصر شاکری رییس ایستگاه 47 سازمان آتش نشانی تهران که همراه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شده بود، در این خصوص گفت: تعدادی ازکارگران مقنی تبعه افغان در داخل کوچه، چندین حلقه چاه فاضلاب به فاصله 6 متری از هم و به عمق 8 متر حفاری کرده بودند که یکی از کارگران به علت نامعلومی درون یک حلقه چاه حفر شده سقوط کرد.

وی افزود: شهروندان با مشاهده این حادثه بلافاصله از آتش نشانی تهران درخواست کمک کردند که نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از بازدید و بررسی و با رعایت موارد ایمنی، اطراف چاه را به طور کامل ایمن سازی کرده و با استفاده از نردبان دستی به عمق 8 متری چاه رفته و به این فرد دسترسی پیدا کردند.

شاکری تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ به وسیله ابزار نجات، این شخص را که مرد 21 ساله و تبعه افغانستان بود را با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از برانکارد مخصوص به بیرون از چاه منتقل کردند.

رئیس ایستگاه 47 افزود: نیروهای آتش نشانی شخص مصدوم را پس از بیرون آوردن از داخل چاه جهت درمان و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟