6 تهرانی در یک ساختمان دیشب تا پای مرگ رفتند + عکس

آتش سوزی در پارکینگ یک خانه مسکونی افراد خانه را به وحشت انداخت.

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 17 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته خود را به خیابان هنگام، خیابان فرجام، کوچه چهل سوم رساندند.

رسول عبدالحسینی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این مورد گفت: در داخل پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، مقدار زیادی ضایعات دچار آتش سوزی شد که درپی آن شعله های آتش درحال سرایت به همه قسمت های پارکینگ بود و همچنین دود ناشی از آن به طبقات فوقانی انتشار یافت.

وی با اشاره به احتمال سرایت آتش سوزی به واحد های مسکونی مجاور، ادامه داد: با توجه به این که دود ناشی از این آتش سوزی به راهروها و طبقات ساختمان مسکونی نفوذ کرده بود، نیروهای آتش نشانی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبدهی مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو در طبقات این ساختمان چهار طبقه، تعداد 6 نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کردند البته یک نفر دچار دودزدگی شدید شده بود که بی درنگ جهت انجام درمان های لازم تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

عبدالحسینی اضافه کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از ساکنان آسیب جدی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند و آتش نشانان نیز پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی، دودهای انتشار یافته را به وسیله فن های قوی از داخل ساختمان به بیرون تخلیه کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

عکس: منطقه سه عملیات
 
 
 
 
کدخبر: 697058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟