دزد بدشانس 6 ساعت بعد دستگیر شد / در مشهد رخ داد

به گزارش رکنا، از زمانی که صاحب‌خانه متوجه به‌هم ریختگی منزل و سرقت تعداد زیادی از لوازمش شد، حدودا ۶ساعت گذشته بود. علتش هم نفوذ شبانه سارق یا سارقان به خانه‌اش بود.

حدود 8ساعت بعد، اولین تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰گرفته می‌شود و مأموران کلانتری معراج، دقایقی بعد به محل سرقت می‌روند. همان اول تحقیقات مشخص می‌شود که صاحب‌خانه لوازم زیادی درون حیاط خانه‌اش داشته، موضوعی که موجب وسوسه سارقان شده و شبانه آن‌ها را به این خانه کشانده است.

دست برتر پلیس در آنجا مشخص می‌شود که تقریبا از هیچ، همه  چیز می‌سازند و می‌توانند با سرنخ‌های محدود به‌جامانده در محل و با اتکا به تحقیقات میدانی در کمتر از ۲۴ساعت یک متهم را در این باره شناسایی کنند.

تیم رسیدگی‌کننده به پرونده، با کنترل نامحسوس مکان‌هایی که احتمال تردد متهم وجود داشت، سرانجام موفق شدند در ساعات پایانی شنبه‌شب، متهم را هنگام سرقت از یک منزل دیگر دستگیر کنند.

به گفته سرهنگ حسین دهقانپور، فرمانده انتظامی مشهد، متهم تاکنون به 5فقره سرقت اعتراف کرده و یک مال‌خر اموال مسروقه را هم لو داده است. تحقیقات به منظور دستگیری مال‌خر آغاز شده و متهم نیز برای رسیدگی به اتهامش، تحویل مقام قضایی شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟