سیلی زدن به یک مرد توسط مامور بهداشت + فیلم
حجم ویدیو: 8.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

به گزارش رکنا، «رانویر شارما» در برخوردی نامناسب و غیرقابل قبول به شهروندی که برای خرید دارو برای یک بیمار مجبور به شکستن قرنطینه شده بود در خیابان سیلی زد. در ادامه این درگیری، ماموران پلیس محلی نیز به شکلی نامناسب با این مرد جوان برخورد کردند.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مرد جوان پس از متوقف شدن توسط مامور بهداشت کاغذی را که ظاهرا یک نسخه پزشکی است به این مامور نشان داده و می‌گوید برای تهیه دارو مجبور به بیرون آمدن از خانه شده است. او سپس تلفن همراهش را نیز که ظاهرا تصاویری از یک بیمار نیازمند دارو است به این مامور بهداشت نشان می‌دهد.

لحظه سیلی زدن مامور بهداشت به شهروند هندوستانی

اما ناگهان شارما تلفن همراه این مرد را به زمین کوبیده و سپس یک سیلی به صورت وی می‌زند. این مامور بهداشت سپس از ماموران پلیس که چوب و چماق در دست دارند درخواست می‌کند مداخله کرده و این مرد را کتک بزنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ماموران پلیس این مرد بیچاره را احاطه کرده و با چوب به بدن او می‌زنند.

انتشار این ویدئو خشم افکار عمومی در هند را برانگیخت. پس از انتسار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند، «بهوپِش باگهِل»، رئیس وزیر در «چاتیسگراه»، روز یکشنبه مدیر بهداشت منطقه سوراچپور را از کار بر کنار کرد.

ماموربهداشت در خیابان یک مرد هندی را کتک زد

بهوپِش باگهِل در توئیتر خود نوشت: «ویدئویی از رفتار نامناسب مامور بهداشت در سوراجپور با یک مرد جوان توجه ام را جلب کرد. چنین رفتاری توسط ماموران دولت، رفتاری غیرقابل پذیرش و تاسف برانگیز است. من مدیر بهداشت منطقه را از کار برکنار کردم و اعلام می‌کنم با چنین تخطی‌هایی از سوی ماموران دولت بدون کوچکترین اغماضی برخورد جدی خواهد شد.»»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟