نجات معجزه آسای زن جوان در ایستگاه مترو + عکس

پسران دوچرخه سوار در شهر دوبلین کشور ایرلند، قصد داشتند تا با شوخی نا به جا مردم را به زیر قطار بیندازند. تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته لحظه تکان دهنده افتادن یک زن در شکاف بین قطار شهری و سکو را نشان می‌دهد. تصاویر همچنین نشان می‌دهد که زن به شدت آسیب دیده است.

13930615_784

تصاویر دوربین مداربسته که در اینترنت منتشر شده مهاجم را با کت قرمز نشان می‌دهد که به عمد قصد برخورد با مسافران را دارد. وقتی زن از کنار او عبور می‌کند، پسر دوچرخه سوار با بلند کردن دوچرخه اش قصد دارد به زن حمله کند، ولی موفق نمی‌شود. پسر قرمز پوش بار دیگر زن را تهدید می‌کند، ولی زن او را جدی نمی‌گیرد.

شوخی نا به جای دو جوان با زن ایرلندی

با این حال پسری که پشت سر زن قرار دارد دوچرخه خود را در امتداد سکو جلو می‌برد و آن را بلند می‌کند که همین تماس ناچیز دوچرخه با زن باعث می‌شود که زن تعادل خودش را از دست بدهد و بین سکو و قطار روی ریل زمین بخورد. با وجود اینکه زندگی زن به وضوح در معرض خطر قرار داشت و بسیار وحشت زده به نظر می‌رسید، اما دو پسر فکر می‌کردند که اتفاقی نیوفتاده است.

13930618_742

مأمور امنیتی در محل سکو توسط مسافران حاضر در ایستگاه از این حادثه مطلع می‌شود و از ورود قطار به ایستگاه جلوگیری می‌کند. با کمک شهروندانی که در انتظار قطار بودند و همچنین نگهبان سکو زن نجات پیدا کرد، ولی دچار آسیب شدید شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟