عکس / اورژانس هوایی زنجان برای زن 40 ساله به پرواز درآمد  + حزئیات

به گزارش رکنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: خانم ۴۰ ساله به علت خونریزی شدید در وضعیت شوک و اورژانسی بود و جان وی با اقدام سریع اورژانس هوایی نجات پیدا کرد.

اصغر جعفری‌روحی  در رابطه با اعزام بالگرد اورژانس هوایی زنجان، اظهار کرد: امروز (۷ فروردین ‌ماه) خانم ۴۰ ساله از اهالی روستای چروک به دلیل خونریزی ناشی از سقط جنین توسط کد زمینی پایگاه فوریت‌های پزشکی سلطان‌آباد به پد تیر پارک انتقال داده شد و توسط بالگرد اورژانس هوایی زنجان بعد از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد.

وی با بیان اینکه اعزام بالگرد هوایی اورژانس در ساعت ۰۹:۱۵ و زمان پایان ماموریت نیز در ساعت ۱۰:۱۰ بوده است، افزود: گفتنی است بیمار به علت خونریزی شدید در وضعیت شوک و اورژانسی بود و جان وی با اقدام سریع اورژانس هوایی نجات پیدا کرد.

این مسئول در رابطه با اعزام بالگرد هوایی اورژانس در روز گذشته (۶ فروردین‌ماه)، تصریح کرد: بیمار آقای ۴۹ ساله با تشخیص مشکل قلبی پس از انجام اقدامات اولیه توسط کد اورژانس زمینی حلب به ایجرود و از انجا توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه محل وقوع حادثه در درمانگاه حلب اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: اعزام بالگرد هوایی اورژانس در ساعت ۱۲:۱۰ و زمان پایان ماموریت نیز در ساعت ۱۳:۰۳ بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟