4 بچه زابل در کرمان یتیم شدند / حادثه مرگبار ساعت 8 شب

کارگر معدن هشونی در اثر حادثه جان باخت و 4 فرزند این مرد زابلی در این حادثه به خاطر از دست دادن پدرشان یتیم شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهبنان گفت: شب گذشته حادثه در معدن هشونی کوهبنان جان یک کارگر را گرفت.

محسن سیف‌اللهی امروز در کوهبنان اظهار داشت: معدن هشونی کوهبنان جزو یکی از معادن فعال در شهرستان است که از ذخیره بالایی برخوردار بوده و به‌صورت دولتی زیر نظر شرکت ذغال‌سنگ ‌استان کرمان فعالیت دارد.

به گزارش رکنا، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کوهبنان خاطرنشان کرد: متاسفانه در ساعت 20 و 45 دقیقه شب گذشته یکی از کارگران معدن هشونی بخش طغرالجرد در حین انجام کار به‌دلیل ریزش ذغال جان خود را از دست داد.

وی توضیح داد: چهار کارگر در یکی از تونل‌های معدن هشونی مشغول به‌کار بودند و تلاش می‌کردند که با نصب آخرین ستون از تونل خارج شوند که دچار حادثه شدند و در این حادثه متاسفانه یک کارگر جان خود را از دست داد و سه کارگر دیگر هم توسط گروه امداد و نجات معدن نجات پیدا کردند.

وی تاکید کرد: پس از این حادثه بازرس ویژه اداره کار استان به همراه مسئولان مربوطه در محل حادثه حضور پیدا کردند و علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کوهبنان افزود: این کارگر متولد سال ۵۶ و اهل شهرستان زابل است که با داشتن چهار فرزند ساکن منطقه پابدانا است.

حادثه مرگبار در معدن هشونی / یک کارگر جان باخت

وی ابراز داشت: همواره بر ایمنی و رعایت نکات ضروری در معادن ذغال‌سنگ تاکید داشتیم که این مهم با حساسیت مدیریت شرکت ذغال‌سنگ استان و مدیران مناطق به‌خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

سیف‌اللهی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به فراهم بودن شرایط و رعایت نکات ایمنی در سال جاری شاهد کمترین حوادث جرحی و فوتی در معادن ذغال‌سنگ شهرستان کوهبنان هستیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟