فوتبالیست لیگ برتری از مرگ گریخت / علی نعمتی کیست ؟

به گزارش رکنا، مدیر رسانه ای باشگاه شهرخودرو در خصوص آخرین وضعیت علی نعمتی گفت: وی طبق رسیدگی ما کاملا هوشیار است و منتظر هستیم سی تی اسکن را انجام بدهد تا مشکلی نداشته باشد. امیدواریم زودتر به تمرین و بازی‌ها بازگردد.

وی ادامه داد : اکنون هم مهدی رحمتی، وحید فاضلی و چند مربی دیگرمان برای پیگیری وضعیت نعمتی به بیمارستان می روند تا اگر کاری هست انجام بشود. گروهی پزشکی هماهنگ شده تا اگر نیازی بود خدمات لازم به نعمتی در بیمارستان ارائه شود.

طاری بخش ادامه داد: در تماسی که با دکتر مهدوی پزشک تیم داشتیم خوشبختانه نعمتی هوشیاری اش را به دست آورده است و با خانواده اش نیز به صورت تلفنی صحبت کرده است.

گفتنی است سیدمهدی رحمتی و اعضای تیم شهرخودرو به بیمارستان محل مداوای نعمتی رفته و جویای حال او شدند.

علی نعمتی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۷۴ در نیشابور) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال شهرخودرو خراسان بازی می‌کند..

نعمتی درحالی که بی‌هوش شده بود روی زمین افتاد. رحمتی سرمربی شهرخودرو بلافاصله خود را بالاسری بازیکن خود رساند و هنگامی که دید فک و دهان وی قفل شده است تلاش کرد که با دست خود دهان او را باز نگه دارد تا آمبولانس برسد.

همین موضوع باعث شد تا مهدی رحمتی با توجه به برخورد دستانش به دندان‌های نعمتی، انگشتانش دچار جراحت شود اما وی موفق شد برای دومین بار جان یک فوتبالیست دیگر را نجات دهد. رحمتی بعد از پایان دیدار شهرخودرو با پیکان راهی بیمارستان شد تا از وضعیت نعمتی باخبر شد. مدافع شهرخودرو نیز بعد از این موضوع از بیمارستان مرخص شد و حال وی خوب گزارش شده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟