بازداشت 3 شرور تهرانی / آنها عاملان تخریب خودرو بودند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری 3 شرور از عاملان تخریب خودرو و ضاربان کارگران اداره بازیافت شمال تهران خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی گفت: در اواسط ماه گذشته خبری در خصوص تخریب و ضرب کارگران یکی از ادارات بازیافت شمال تهران توسط عده‌ای از افراد دریافت شد و بلافاصله ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به آدرس اعلامی اعزام و مشخص شد متهمان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده اند.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که سه شرور با همکاری چند تن از همدستانشان قصد اخادی از کارگران بازیافت را داشتند که با مقاومت آن‌ها مواجه و پس از ضرب کارگران و تخریب بازیافت از محل گریخته اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بیان کرد: با تلاش ماموران این مرکز و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که ۳ تن از عاملان اصلی این شرارت سابقه دار بوده و از افراد شرور منطقه می‌باشند که مخفیگاه‌ها یشان در حوالی دلاوران، هاشم آباد و اسلامشهر شناسایی و روز گذشته در ۳ عملیات مستقل و منسجم با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟