اما و اگر های مرگ علی پرسپولیس / دستگاه تنفسی او را کشیده بودند

به گزارش گروه چهره ها رکنا، با ورود ویروس کرونا به ایران روزانه تعداد زیادی از افرادی که به این بیماری مهلک مبتلا شده بودند جانشان را از دست دادند. در این بسیاری از افراد مشهور و سرشناس همچون پرویز پورحسینی و یا چنگیز جلیلوند نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند اما ماجرای علی انصاریان بازیکن سابق فوتبال که چندسالی بود درحوزه بازیگری ،کارگردانی و تهیه کنندگی نیز خوش درخشیده بود جنجالی تر و پرسروصدا تر بود. 

48 ساعت طلایی برای علی انصاریان

از همان ابتدا که مهرداد میناوند و علی انصاریان به خاطر کرونا راهی بیمارستان شدند نوک پیکان توجه ها و اخبار به سمت آنها نشانه رفت. با مرگ مهرداد میناوند حساسیت ها به علی  انصاریان بیشتر شد. مهربانی علی انصاریان ،ماجرای ننه علی و غصه هایی که او برای پسرش می خورد، واکنش بازیگران و فوتبالیست ها همه و همه دست به  دست هم داد تا این جوان مشهور کشور بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار بگیرد .

48 ساعت ،زمانی است که علی انصاریان اخبار را به خود اختصاص داده بود.همه دست به دعا برداشته بودند تا شاید علی انصاریان به زندگی بازگردد،حتی به گفته پزشکان پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی از بیمارستان‌های دیگر به محل بستری او آورده شود. هرچند افکار عمومی انتقاداتی هم دراین‌باره داشتند که آیا برای همه بیماران چنین تلاشی می‌شود؟ اما ماجرا طور دیگری رقم خورد و با اعلام مرگ او همه امیدها به بهبود وضعیتش به ناامیدی تبدیل شد.

علی انصاریان درگذشت اما با مرگ این بازیگر مشهور بازار داغ شایعات و گمانه زنی ها همچنان داغ بود. شاید برای همین است که اخبار مربوط به ۴۸ ساعت پایان عمر او برای همه مهم شده بود. اخباری که پزشک آی سی یو او معتقد است، نگذاشتند به درستی مدیریت بشود.

علی انصاریان با طب سنتی نجات پیدا می کرد

 

در کنار تلاش‌هایی که برای علی انصاریان انجام گرفت، یک اتفاق دیگر هم شب پیش از مرگ او رخ داد. چند نفری با عنوان متخصص طب سنتی بالای سر او آمدن و حتی ادعا کردند که می‌توانستند او را درمان کنند. آن‌ها همان زمان پیشنهادی به پزشک علی انصاریان دادند که برایش تعجب برانگیز بود. هرچند مجموعه صحبت‌های آن شب به شکل دیگری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.با این حال و همه حواشی که ابتلای علی انصاریان به کرونا به راه انداخت حالا هفت روز است که این مرد خوش خنده سینما وتلوزیون و میادین ورزشی کشور در میان نیست و ننه علی در داغ پسرش همچنان می سوزد.بآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 659902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟