حمله دزدان به خودروی مدیر عامل پرسپولیس

جزئیات سرقت از مدیر پرسپولیس آشکار شد.

به گزارش رکنا ، چند دزد شیشه ماشین امیر ساعد وکیل، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس را شکستند و مدارک شناسایی و پول او را به سرقت بردند.

نظر امیر ساعد وکیل درباره پرونده بودیمیر

امیر ساعد وکیل درباره تایید رای اتاق حل اختلاف فیفا از سوی دادگاه ‌CAS و محکوم شدن باشگاه پرسپولیس به پرداخت 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به این بازیکن گفت: این رای قطعی است و نمی‌توان اقدام حقوقی انجام داد.

به هر حال با وجود زحمات دوستان قبلی در واحد حقوقی باشگاه، رای پرونده بودیمیر از سوی دادگاه CAS تایید شده است. باشگاه پرسپولیس در هر حال حاضر باید به هر طریقی این مبلغ را پرداخت کند و به این امر تعهد دارد. به هر صورت برای جلوگیری از مسائل انضباطی باید برای پرداخت طلب این بازیکن به راه حل رسید.

او درباره آخرین وضعیت پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه CAS و صدور رای قطعی این بازیکن توضیح داد:

طبق مقررات هیچ تاریخ مشخصی برای صدور رای نهایی این پرونده وجود ندارد اما از دادگاه CAS خواسته ایم سریع تر نظر خود را اعلام کند. با این وجود دادگاه ملزم نیست برای اینکه در تاریخ معینی این رای صادر شود.

آخرین وضعیت پرونده شجاع خلیل زاده از زبان امیر ساعد وکیل

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعی پرونده شجاع خلیل زاده گفت: این پرونده اکنون در کمیته استیناف است تا نظر نهایی این کمیته اعلام شود. نظر کمیته وضعیت این بود که پرونده خلیل زاده باید از طریق مراجع بین المللی رسیدگی شود و ما هم اعتراض خود را در کمیته استیناف مطرح کردیم. پس از صدور رای درباره اقدام‌های بعدی تصمیم گیری می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟