انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را امروز می گیریم ! / کنگره تهدید شد
حجم ویدیو: 3.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش رکنا، شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا بامداد روز چهارشنبه گزارش داد که چند کنترل کننده ترافیک هوایی در نیویورک روز دوشنبه تهدیدی را در سیستم‌های رادیویی خود شنیده‌اند که طی آن گفته شده است که چهارشنبه هواپیمایی به سوی ساختمان کنگره به پرواز در خواهد آمد و انتقام ترور سردار سلیمانی گرفته خواهد شد.

بر اساس گزارش سی‌بی‌اس، مشخص نیست که این پیام تهدید را چه کسی ارسال کرده است. این در حالی است که مقامات آمریکا این تهدید را واقعی توصیف نکرده و در حال بررسی چگونگی نفوذ به فرکانس‌های کنترل کننده ترافیک هوایی هستند.

منابعی به سی‌بی‌اس نیوز گفته‌اند که پنتاگون و دیگر نهادهای مربوط درباره این صدای ارسال شده به فرکانس‌های کنترل ترافیک هوایی در جریان قرار داده شده‌اند. منابع گفته‌اند که این صدای ضبط شده به دنبال القای این مفهوم است که در روز نشست مشترک کنگره برای تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، ساختمان کنگره هدف حمله قرار خواهد گرفت.

کارشناسان گفته‌اند که نفوذ به سیگنال‌های کنترل پرواز نگران کننده بود چون این می‌تواند بر دستورالعمل‌های خلبانان درباره چگونگی و مکان پرواز تاثیر بگذارد.

منابع به سی‌بی‌اس نیوز گفته‌اند که این پیام ارسال شده به کنترل کننده‌های ترافیک هوایی، سبب شده تا هرگونه تهدید یا انحراف هواپیما از مسیر پروازی را به سرعت گزارش دهند.

پلیس فدرال آمریکا هنوز اظهارنظری در این باره نکرده اما گفته که تمامی تهدیدها درباره امنیت عمومی را جدی می‌گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟