اقدام عجیب خلبان هلی کوپتر در وسط اتوبان+ فیلم
حجم ویدیو: 2.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا،روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود از ویدئو‌های آموزشی تا ویدئو‌های ورزشی، اما برخی از این ویدئو‌ها توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند و تبدیل به ویدئو‌های پربازدید می‌شوند، مانند ویدئوی اقدام عجیب خلبان یک هلی کوپتر در چین!
این خلبان چینی که هویتش مشخص نشده با پرواز یک هلی کوپتر نظامی در وسط اتوبان موجب حیرت شاهدان عینی شد. ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام عجیب این خلبان در نزدیک کردن هلی کوپتر به کف اتوبان را به تصویر می‌کشد. در صحنه نخست این ویدئو مشاهده می‌شود این خلبان از روی یک خودرو عبور کرده و در صحنه دیگر سپس هلی کوپتر را به کف اتوبان نزدیک می‌کند.
این اقدام خلبان موجب حیرت و شوک راننده خودرو شد تا جایی که او در این ویدئو در حالی که کاملا شوکه شده فریاد می‌کشد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این هلی کوپتر از نوع Z-۸ بود.
انتشار این ویدئو با حیرت کاربران در فضای مجازی چین نیز همراه شد. بسیاری از کاربران حیرت خود را از اقدام عجیب خلبان ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «واقعا خلبان یک هلی کوپتر Z_۸ چرا و چه ضرورتی دارد چنین حرکت خطرناکی را در یک اتوبان انجام دهد؟»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟