به گزارش رکنا،روز سه‌شنبه مأموران گشت انتظامی کلانتری 101 تجریش در محدوده خیابان خزر متوجه فریادهای کمک‌خواهی فردی شدند که تلفن همراهش از سوی یک موتورسوار سرقت شده بود.
بدین ترتیب بلافاصله طرح مهار سارق اجرا شد و مأموران به شناسایی و تعقیب متهم پرداختند تا اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز به موتورسوار سارق که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، دستور ایست دادند،اما متهم بی توجه به دستور پلیس به فرار ادامه داد و سرانجام مأموران با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری متهم شدند.
سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای»، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری این متهم گفت: پس از بازرسی بدنی تلفن همراه مالباخته کشف شد و پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد وی یک زورگیر حرفه‌ای است و در بازجویی‌ها به 70 فقره سرقت تلفن همراه با استفاده از سلاح سرد اعتراف کرده است و مدعی شده با پرسه‌زنی در خیابان‌های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوء استفاده و موبایل آنها را سرقت می‌کرده است و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد از آنان زورگیری می‌کرده است.
این مقام پلیسی اظهار کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده‌اند و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.‌آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟