پارکینگ احتکار خودرو در غرب تهران لو رفت / 74 خودرو دپو شده بود

به گزارش رکنا، سردار "علی ذوالقدری" بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع های تجاری غرب تهران مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به پارکینگ مجتمع اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف 74 دستگاه خودروی احتکاری شامل 71 دستگاه خودروی مونتاژ داخل اعم از انواع پژو206،405، پارس، سمند سورن، دنا معمولی، اچ سی کراس، پراید و سه دستگاه خودروی خارجی جک اس-5 شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده حدود160 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک متهم که مالک پارکینگ مذکور است تا بررسی تکمیلی موضوع و شناسایی سایر محتکران، دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است، گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟