دستگیری گنده لات خطرناک زنجان

به گزارش رکنا ، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ازدستگیری یکی از قاچاقچیان بنام و ارذل و اوباش منطقه که از سال 1389 متواری بود، خبر داد.
ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به متواری بودن یکی از قاچاقچیان بنام و اراذل و اوباش منطقه از سال 1389 به جرم کشف مواد مخدر از نوع کراک و شیشه اظهار کرد: در راستای اجرای دستور مقام قضایی دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در اجرای دستور مقام قضایی و با اطلاع از اینکه متهم در یکی از روستاهای اطراف زنجان سکونت دارد ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از اطلاع از حضور متهم در منزل اقدام به دستگیری وی کردند، اضافه کرد: در همین راستا متهم با استفاده از یک قبضه چاقو در برابر ماموران قدرت‌نمایی کرد که با شگردهای پلیسی دستگیر شد.

خانی‌پور تصریح کرد: در بازرسی از پشت بام منزل متهم پس از دستگیری، در یک قوطی پلاستیکی درب دار مقدار 20 گرم هروئین، 9 گرم شیشه به صورت بسته‌بندی شده و آماده فروش و همچنین مقدار هشت گرم شیره تریاک از کیف همراه وی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: برخورد با فروشندگان مواد مخدر در اولویت کار پلیس قرار دارد.
وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری چهار سارق و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری مقام قضایی با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از سرقت خرد و کلان در شهرستان خدابنده اجرا شد.
خانی‌پور افزود: با اجرای این طرح که در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد، چهار سارق شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعداد 6 فقره سرقت از مزارع و باغات کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در محور بیجار به زنجان شدند.
وی تصریح کرد: در بررسی به عمل آمده از داخل جعبه خودرو 11 دستگاه انواع لوازم خانگی، تعداد 30 پارچه ظروف چینی چدن، چهار دستگاه لوازم صنعتی، تعداد 120 دستگاه ریش تراش و تعداد یک هزار و 470 ثوب البسه کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه با کالای قاچاق عزم جدی مسؤولان و همکاری مردم را می‌طلبد تا با حمایت از کالای داخلی چرخه اقتصاد کشور به حرکت درآید.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک یا قطعی ناگهانی برق در منطقه، بلافاصله موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟