آخرین خبر از کشتی گیر دستفروش خوزستان+ فیلم
حجم ویدیو: 3.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش رکنا، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان امروز در حاشیه دیدار با محسن مدهنی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: پس از پخش کلیپ دستفروشی این قهرمان کشتی فرنگی جهان و اهل اندیمشک، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت دیدار با این ورزشکار و رفع مشکل بیکاری او دستور ویژه صادر کرد که به سرعت این کار انجام شد.

او افزود: امروز در نشست با این قهرمان کشتی در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و با انجام تماس‌های تلفنی با معاونان و مشاوران وزیر کار، شرایط جذب این قهرمان ارزنده در یکی از شرکت‌های پتروشیمی خوزستان فراهم شد.

دست فروشی محسن مدهنی در خوزستان

غمگین اظهار داشت: دستور‌های لازم برای جذب این کشتی‌گیر اندیمشکی از سوی شریعتمداری وزیر کار صادر شده و تنها مراحل اداری آن باقی مانده است که در ۴۸ ساعت آینده نهایی می‌شود.

محسن مدهنی قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷؛ در روز‌های گذشته با انتشار فیلمی، از دستفروشی خود در شهر اندیمشک به علت بیکاری و اجبار، خبر داده بود. او در این فیلم عنوان کرده بود که ماموران شهرداری مانع دستفروشی او شده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟