تایید خودکشی پرستو جلیلی آذر  در ارومیه / او از تلویزیون درس یاد می گرفت + عکس

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر خبر خودکشی یک دختر 13 ساله در ارومیه در رسانه های محلی مطرح شده بود و برخی از این رسانه‌ها مدعی شدند که این دختر دانش آموز به دلیل عدم توانایی والدین در خرید موبایل یا تبلت برای بهره‌مندی از برنامه آموزش مجازی خودکشی کرده است.

مرگ خبر ساز دانش آموز 13 ساله در ارومیه

تا کنون دلیل اصلی مرگ این دانش آموز از سوی نهادهای ذی ربط مطرح نشده است. با این وجود امروز روابط عمومی آموزش و پرورش استان، اعلام کرد؛ با توجه به اتفاق ناگوار برای یکی از دانش آموزان منطقه نازلو ، ضمن ابراز تاسف از اتفاق ناگوار و اعلام همدردی و تسلیت به خانواده محترم معزی بنا به اعلام رییس آموزش و پرورش این منطقه، موضوع به طور جد از طریق مراجع ذی صلاح مورد پیگیری قرار دارد.

بر اساس اعلام رییس اداره آموزش و پرورش نازلو، نیز تا پایان سال تحصیلی گذشته ، این دانش آموز با حضور در مدرسه اقدام به ثبت نام و دریافت کتاب های خود کرده بود و با تعطیلی مدارس و تغییر روند آموزش دیگر در مدرسه حاضر نشده اما آموزش و پرورش منطقه این دانش آموز و سایر دانش آموز با شرایط مشابه را فراموش نکرده و پیگیر شرایط تحصیلی آنان بوده و است و ادعای خودکشی دانش آموز نازلوی ارومیه به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی هوشمند، تکذیب می شود.

در ادامه آمده است بر همین اساس با توجه به دوری این روستا از مدرسه ، با پیگیری های ارتباطی که توسط مدیر، معاون و معلمان مدرسه با یکی از اقوام دانش آموز صورت گرفته بود بنا به اذعان وی و مشاهدات عوامل اجرایی مدرسه، این دانش آموز از طریق تلویزیون مطالب آموزشی را فرا می‌گرفت و مدیر و معاون مدرسه نیز پیگیر این موضوع بودند.

همچنن این دانش آموز سال گذشته نیز از طریق تلویزیون و بسته های آموزشی ارائه شده و توانسته بود نمره قبولی را در مقطع هفتم اخذ کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟