اتفاق عجیبی که شاهدان را ساطوری کرد /  آبادانی ها باور نکردند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 9:21 دقیقه شامگاه چهارشنبه 23 مهر امسال تصادف 2 موتور سیکلت در منطقه امیر آباد آبادان رخ داد که در بررسی های ابتدایی مشخص شد 2 جوان سوار بر یک موتور روی زمین ا فتاده و وضعیت خوبی ندارند که خیلی زود مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.

تحقیقات نشان از آن داشت که 2 جوان مصدوم سوار بر موتور در حال حرکات نمایشی و لایی کشیدن بین خودروها بودند که ناگهان با مرد جوانی که سوار بر موتور و به آرامی در حال حرکت بوده روبرو می شوند و در این صحنه 2 جوان به خاطر سرعت بالای موتور قادر به کنترل کردن موتور نشده و با موتور دیگر تصادف می کنند.

درگیری پس از تصادف

در این حادثه راننده موتور دچار شکستگی دست و دوستش از ناحیه پا و سر به شدت آسیب می بنید که در ادامه چند تن از دوستان این 2 جوان با چاقو و ساطور به سراغ مرد تنها که سوار بر موتور بوده رفته و با او درگیر می شوند که شاهدان ماجرا نیز برای میانجیگری به کمک مرد تنها می روند که مرد موتور سوار و چند تن از شاهدان از سوی دوستان 2 پسر جوان هدف ضربات چاقو قرار می گیرند .

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی علت تصادف و شناسایی دوستان 2 جوان موتور سوار که به مرد تنها و شاهدان ماجرا حمله کرده بودند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 616795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟