شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به خودروی انتظامی / در سیب و سوران

به گزارش رکنا ، غلامرضا توکلی فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: چند روز قبل در راستای اجرای دستور دادستان شهرستان مبنی بر پلمب چند محل دپوی سوخت قاچاق در سطح شهرستان، چند اکیپ از ماموران انتظامی به همراه مقامات قضائی به یکی از روستاهای شهرستان اعزام شدند که چند فرد ناشناس اقدام به تحریک اهالی و جوانان آن منطقه برای تعرض به خودروهای نیروی انتظامی کرده و سپس فیلم آن را در فضای مجازی منتشر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: خوشبختانه تحریک افراد حاضر در محل بر علیه پلیس مانع از اجرای دستور مقام قضائی نشد و محل دپوی سوخت پلمب شد.

حمله عده ای در سیب و سوران به خودروی نیروی انتظامی

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از اجرای ماموریت، ماموران انتظامی در حال ترک محل دپوی سوخت بودند که با تحریک این افراد تعدادی از حاضران به سمت خودروی نیروی انتظامی حمله ور شدند که با سعه صدر مأموران این اقدام منجر به درگیری پلیس با مردم نشد.

توکلی تصریح کرد: بلافاصله با تلاش صورت گرفته و با شگردهای خاص پلیسی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس فتای استان عاملان اصلی این اقدام شناسایی و روز گذشته متهمان با اخذ دستور قضائی دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟