سلاخی زن و شوهر پیرانشهری در خانه

یک زوج سالمند در پیرانشهر به قتل رسیدند.

به گزارش رکنا، ظهر روز دوشنبه ( 7 مهرماه) یک زن و مرد کهنسال در منطقه کهنه خانه شهرستان پیرانشهر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیدند.

 پیمان حسن پور، رئیس پزشکی قانونی پیرانشهر در این خصوص گفت: این 2 نفر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده اند و متأسفانه قاتل پس از انجام این عمل ناشایست از محل متواری شده است.

قتل هولناک زوج پیرانشهری با ضربات چاقو

وی اظهار داشت: هویت دو فرد مقتول مردی حدودا 80 ساله و زنی 60 ساله هستند که با ضربات وارده به مقتوله زن حدود 30 ضربه و مرد حدود 5 ضربه به طرز فجیعی به قتل رسیده اند.

حسن پور اضافه کرد: هنوز انگیزه قاتل یا قاتلان از انجام این عمل قبیح معلوم نیست و با توجه به اینکه قاتل یا قاتلان از محل متواری هستند پیگیری‌های پلیس آگاهی برای شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه دارد.

همچنین شاهدان حاضر در محل اعلام کرده‌اند که این قتل در پایین تر از سه راهی خیابان "کانی جو" به سمت چشمه کهنه خانه صورت گرفته است هیچ گونه سرقت و یا تخریبی در منزل مقتولین صورت نگرفته است و بر اساس شواهد موجود احتمال انگیزه دزدی از منزل در این قتل بسیار کم باشد.
شایان ذکر است که حدود دو هفته قبل نیز در منطقه " سیوه گده " شهرستان پیرانشهر در یک درگیری مسلحانه دو نفر به به قتل رسیدند که ضاربان پس از اعمال این جنایت از محل حادثه متواری شدند.

قاتل زوج سالمند پیرانشهری در کمتر از 5 ساعت دستگیر شد

سرهنگ حسام صلاحی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیرانشهر، ضمن اعلام این موضوع گفت: از همان لحظه وقوع قتل مأموران نیروی انتظامی بهمراه سایر نهادهای ذیربط با حضور در محل حادثه نسبت به انجام اقدامات قانونی لازم وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: فرد قاتل بلافاصله پس از مرتکب این عمل از محل حادثه متواری شده بود که شناسایی و تشخیص هویت وی از همان لحظه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و خوشبختانه پس از گذشت حدود 5 ساعت با تلاش مأموران نیروی انتظامی فرد قاتل در شهرستان نقده دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟