مرگ های دردناک 12 زن و 60 مرد در مازندران + جزئیات

به گزارش رکنا، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد که 72 نفر در مردادماه بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که شامل 60 مرد و 12 زن است.

علی عباسی با بیان اینکه میزان مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در ماه مرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 20 درصد افزایش داشته است، گفت: «از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه، 45 نفر در محورهای برون‌شهری، 24 نفر در محورهای درون‌شهری و 3 نفر در راه‌های روستایی جان باخته‌اند.»

72 نفر در یک ماه بر اثر تصادف جان باختند

بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری با 16 مورد، بابل با 10 مورد و آمل با 6 فوتی است. شهرهای نکا و گلوگاه نیز بدون فوتی گزارش شده است.

بر اساس این گزارش 20 نفر عابر، 20 نفر راننده، 18 سرنشین، 13موتور سوار و یک نفر دوچرخه سوار هستند.

1149 نفر در جاده‌های مازندران مصدوم شدند

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال جاری، هزار و 149 نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل 29 درصد کاهش داشته است.

عضو شورای قضایی استان تصریح کرد: از آنجائی که بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است، می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟