جهش خدنگ برای شکار مار غول پیکر از روی درخت! + فیلم
حجم ویدیو: 7.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا، ویدئوی دیگری که به تازگی منتشر شده است لحظه شکار یک مار غول پیکر توسط خدنگ مارکش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است مشاهده می‌شود خدنگ با دیدن مار با جهشی دیدنی خود را به آن رسانده و طعمه اش را شکار می‌کند.

در ابتدای ویدئو خدنگ در حالی که زیر درخت حضور دارد مار غول پیکر در حال عبور از روی شاخه‌های درخت دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که خدنگ تصمیم می‌گیرد مار را شکار کند ناگهان به هوا پریده و سر مار را در دهان خود می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد که خدنگ با گرفتن سر مار، این خزنده را به روی زمین کشیده و سپس آن را به مخفیگاه خود منتقل می‌کند. این ویدئو توسط مرکز جنگلبانی ناشیک غربی واقع در ایالت ماهاراشترا هند در توئیتر منتشر شد.

این ویدئو همچنین توسط مامور جنگلبانی با نام «پروین آنگوسامی» بازنشر شد. این کلیپ کوتاه ۴۵ ثانیه‌ای پس از بازنشر توجه کاربران توئیتر را به خود جلب کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «به فاصله خدنگ تا مار دقت کنید. ببینید این حیوان مانند یک ژیمناستیک کار چگونه با انعطاف بدنش خود را به طعمه اش در بالای درخت می‌رساند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟