دستگیری 2 عامل وحشت مردم بابل

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقا امنیت اجتماعی در استان و شهرستان‌های تابعه، طرح مقابله با اراذل و اوباش اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ شرور سابقه دار را که با شرارت و اقدامات هنجارشکنانه موجبات ایجاد رعب و و حشت در بین شهروندان را فراهم کرذده بودند، شناسایی کردند.

2 شرور در بابل راهی زندان شدند

سردار میرزایی گفت: این دو شرور 30 و 49 ساله که دارای سابقه شرارت، درگیری، چاقوکشی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، سبب اخلال در نظم و امنیت عمومی بودند، در ۲ مرحله عملیات جداگانه ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران از تداوم اجرای این طرح با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های قضائی و امنیتی و انتظامی خبرداد و بر همکاری آحاد جامعه در همکاری با پلیس تاکید کرد.

او با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مواجهه با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند برابر با قانون برخورد خواهد کرد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟