کشف 50 قبضه سلاح ساچمه ای قاچاق در البرز

به گزارش رکنا، سردار عباسلعی محمدیان روز چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس این استان در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس اطلاعات امنیت با کار اطلاعاتی طی ۲ ماه گذشته توانستند این سلاح ها را کشف کنند ضمن آنکه چهار نفر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد که این سلاح ها به دلیل حجم کوچک و تاشو بودن برای اقدامات مجرمانه از آنها استفاده می شود.

محمدیان گفت: مجرمان بدانند حمل و نگهداری سلاح جرم است و پلیس بدون اغماض با جدیت کامل برخورد می کند.

دستگیری 127 سارق و مالخر درالبرز

فرمانده انتظامی البرز همچنین دربخش دیگری از سخنان خود از دستگیری ۱۲۷ سارق و مالخر طی ۴۸ ساعت گذشته دراین استان خبرداد و گفت: از مجموع دستگیر شدگان ۱۱۸ سارق و ۹ نفر مالخر بوده اند.

محمدیان افزود: ارزش ریالی اموال کشف شده حدود ۴۰ میلیا رد تومان برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد که طی این مدت ۳۹ باند سرقت متلاشی ، ۴۰ دستگاه خودروی سرقتی ،حدود ۲۰۰ گوشی تلفن همراه ، مقادیری طلا، لوازم خانگی ، لپ تاپ و بیش از ۳۰۰ دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شده است .

دادستان مرکز استان البرز نیز درحاشیه این نمایشگاه گفت: باندهایی از مناطق غربی و جنوبی کشور اقدام به قاچاق اسلحه غیرمجاز می کنند که دستور لازم برای شناسایی این باندها صادر شده است.

حسن مددی افزود: افرادی که اقدام به قاچاق اسلحه به داخل کشور کنند از طریق اینترپل تحت پیگرد قرار می گیرند. همچنین طرح مبارزه با سرقت و برخورد قاطع باسارقان به صورت ویژه دراستان البرز اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد : قوه قضاییه همگام با پلیس در برخورد با سارقان هیچ اغماضی ندارد.

مددی گفت: طی تصمیات صورت گرفته بین دستگاه قضایی و نیروی انتظام طرح های متعدد ارتقای امنیت اجتماعی با محورهای مختلف بویژه سرقت درمناطق مختلف استان البرز اجرا شده است .

وی تاکید کرد که تمام دغدغه این ۲ دستگاه آسایش و آرامش مردم است که امیدواریم با هماهگی دادستان های شهرستانهای استان البرز شاهد ارتقای امینت اجتماعی باشیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟