عکس لحظه نجات یک کودک در ساحل بابلسر از مرگ حتمی + عکس ها

به گزارش رکنا ، ماجرای کودک 2ساله مشهدی که روز گذشته در ساحل ناپدید شد و دل خانواده هزار راه رفت باحضور ناجیان غریق طی2 ساعت تجسس ختم بخیر شد که امیدواریم خانواده این مسائل را جدی بگیرند.

طی سالیان گذشته تاکنون مرگ تلخ بسیاری افراد در دریای خزر رقم خورده؛ مرگ‌های تلخی که یادآوری هر کدام برای خانواده‌هایشان غم‌انگیز است و چه بسیار خانواده‌هایی که بخاطر مرگ عزیزشان و یادآوری این قصه تلخ برای همیشه از دریا محروم شدند.

غریق نجات

باوجود توصیه‌های فراوان مبنی بر مراقبت از کودکان در دریا متاسفانه می‌بینیم بسیاری افراد فرزندشان را در ساحل رها کرده بدون اینکه توجه کنند که کودکان بی‌صدا غرق می‌شوند.

ماجرای کودک دو ساله مشهدی که روز گذشته در ساحل ناپدید شد و دل خانواده هزار راه رفت باحضور ناجیان غریق طی دو ساعت تجسس ختم بخیر شد که امیدواریم خانواده این مسائل را جدی بگیرند.

پدر و مادر کودک مشهدی در جستجوی فرزند

نقی کریمیان امروز درباره ماجرای گم شدن کودک مشهدی اظهار کرد: پدر و مادر یک کودک دو ساله اهل مشهد اطلاع دادند که پسرشان هنگام شنا کردن در پارکینگ دوم ساحل بابلسر ناپدید شده است.

وی افزود: بلافاصله کادر هیات نجات غریق به همراه منجیان غریق و قایق‌رانان حاضر در صحنه به دنبال پسر بچه دو ساله در دریا به تجسس پرداختند.

نجات غریق

کودک مشهدی در ساحل پارکینگ چهارم پیدا شد

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: پس از گذشت دو ساعت پراسترش و تحمل فشار روانی فراوان، این کودک در ساحل پارکینگ چهارم پیدا شد و خوشبختانه غرق نشده بود.

هشدار جدی به خانواده ها

کریمیان خاطرنشان کرد: در سواحل دریا مراقب فرزندان خود باشند، کودکان بی‌صدا غرق می‌شوند ولی باتوجه به توصیه‌ها بازهم مردم این توصیه‌ها را کمتر جدی می‌گیرند.

غریق

وی با اشاره به افزایش تعداد ناجیان غریق در ساحل، افزود: باوجود اینکه شناگاه های مازندران باتوجه به وضعیت قرمز کرونا تعطیل است ولی مردم وارد ساحل می‌شوند و ناجیان غریق نیز در ساحل حضور فعال دارند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: آخرین غریق دریا به هشت تن رسیده که روز گذشته در دریای سرخرود بوده و امروز ناجیان موفق به پیدا کردن جسدش شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟