بلای هولناک سر دختر جوان خرم آبادی در تونل برفی

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از امدادرسانی به دختر ۲۳ ساله که در منطقه گردشگری «تونل برفی» ازنا دچار حادثه شده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا ،  صارم رضایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی تماس تلفنی مبنی بر وقوع حادثه در منطقه گردشگری تونل برفی شهرستان ازنا سه تیم امداد و نجات از پایگاه کوهستان اشترانکوه، پایگاه اباذر و پایگاه مرکزی جمعیت هلال احمر ازنا به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: مصدوم یک دختر ۲۳ ساله خرم آبادی بود که بر اثر بی احتیاطی از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود که توسط عوامل امدادی هلال احمر ازنا به بیمارستان امام علی (ع) انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: تونل برفی یکی از آثار طبیعی در شهرستان ازنا است، این تونل به‌صورت طبیعی در برف و یخ‌های دامنهٔ اشترانکوه به‌وجود آمده و طول این تونل بالغ بر ۸۰۰ متر و ارتفاع آن از کف تونل تا سقف بین ۵٫۲ تا ۳ متر است.

رضایی از عموم هموطنان خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات ۱۱۲ به عنوان شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟