جشن اجنه ها  در دستشویی خانه فوتبالیست سرشناس ایرانی / هم تیمی اش فرار کرد + فیلم
حجم ویدیو: 3.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

جواد کاظمیان که قبلا در تیم پرسپولیس بازی می کرد ، دیشب در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حضور پیدا کرد. کاظمیان در این برنامه از خاطره یک شب در خانه رضا عنایتی، فوتبالیست در راس الخیمه گفت: آن شب در خانه رضا خوابیده بودیم، که از دستشویی سر و صدا می آمد که گویی عروسی است، وقتی من رضا را صدا کردم، او به من گفت که تو چقدر ترسویی.

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان در ادامه توضیح داد که دیگر بعد از این اتفاق شب ها من در راس الخیمه نماندم، غیر از شب هایی که با تیم مجبور بودیم آن جا باشیم که در هتل می ماندم.

جواد کاظمیان کیست؟

جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان است. اوبازیکن فوتبال اهل ایران است؛ این بازیکن سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران و تراکتورسازی و سپاهان اصفهان را دارد.

از باشگاه هایی که جواد کاظمیان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران ، باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات ، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ، باشگاه فوتبال الشعب امارات ، باشگاه فوتبال الشباب امارات ، باشگاه فوتبال عجمان امارات ، باشگاه فوتبال الامارات امارات ، باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال صبای قم و اشاره کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟